BOSCH kombinacija hladnjak/zamrzivač KGN36VICT, 186 cm visine, 60 cm širine

Original price was: 819.00 €.Current price is: 653.65 €. sa PDV

Težina 66 kg
Prednja strana u boji

Nehrđajući čelik sa zaštitom od otisaka prstiju

Bočne stranice u boji

biserno siva

opseg isporuke

1 x posuda za kockice leda, 3 x posuda za jaja

Oprema

2 zone svježine NoFrost stalak
za boce
u odjeljku zamrzivača,
promjenjiv graničnik vrata,
noge podesive visine

Vrhunske karakteristike

Pretinac za zamrzavanje s 4 zvjezdice,
automatsko odmrzavanje, stalak za boce
s premazom od nehrđajućeg čelika protiv prstiju LED unutarnje osvjetljenje NoFrost Perfect Fit iz Bosch sigurnosnog stakla , funkcija super zamrzavanja , supercooling funkcija , alarm na vratima VitaFresh 0°C unutarnji zaslon osjetljiv na dodir u ladici multiAirflow sustav vitaFresh

Ime modela

KGN36VICT

godišnja potrošnja energije

159 kWh

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

218 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

103 litre

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Emisije buke u zraku

35 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

C (A do G)

Visina

186 cm

Širina

60 cm

dubina

66,5 cm

brend

Bosch

Na zalihi

  • Ukupna neto korisna zapremina: 321 l
  • No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
  • VitaFresh XXL <0°C>: iznimno velike ladice s regulacijom vlage za dulje zadržavanje svježe hrane.
  • Automatsko SuperFreezing: Štiti već zamrznutu hranu od odmrzavanja.
  • Dva kruga hlađenja: odvojeno kontrolirani prostori hladnjaka i zamrzivača
20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 1285944937 Kategorije: ,

 

Članak br. 1285944937

 

  • Ukupna neto korisna zapremina: 321 l
  • No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
  • VitaFresh XXL <0°C>: iznimno velike ladice s regulacijom vlage za dulje zadržavanje svježe hrane.
  • Automatsko SuperFreezing: Štiti već zamrznutu hranu od odmrzavanja.
  • Dva kruga hlađenja: odvojeno kontrolirani prostori hladnjaka i zamrzivača

VitaFresh XXL

Prostrani VitaFresh XXL sustav idealan je za spremanje vaše svježe hrane.Održava nisku temperaturu za meso i ribu, dok ladica s reguliranom vlagom čuva vaše voće i povrće svježim.

Nema mraza

Dosadno odmrzavanje je prošlost. No Frost osigurava kontinuiranu cirkulaciju suhog zraka u vašoj kombinaciji hladnjaka i zamrzivača kako bi se spriječilo stvaranje leda. No Frost nudi maksimalnu udobnost u kuhinji jer nikada više ne morate odleđivati ​​zamrzivač.

LED osvijetljenje

LED osvjetljenje pomaže vam da imate na oku sve u hladnjaku. Dugotrajne LED diode koje štede energiju automatski obasjavaju unutrašnjost sjajnim bijelim svjetlom. Potpuno integrirani LED izvori svjetla osiguravaju ugodno svijetlo, ravnomjerno osvjetljenje unutrašnjosti bez blještanja. Nikad više ništa ne propustite.

Automatsko super zamrzavanje

Kako bismo sačuvali vitamine, nutritivnu vrijednost, izgled i okus, hranu treba zamrznuti što je brže moguće. S automatskim super zamrzavanjem možete brže zamrznuti male količine hrane, istovremeno štiteći svoju smrznutu hranu od odmrzavanja. Zamrzivač detektira porast temperature i automatski prilagođava svoju temperaturu kako bi osigurao najbolje uvjete skladištenja.

Odvojeni rashladni krugovi

U uređajima s odvojenim rashladnim krugovima, područje hladnjaka i zamrzivača može se zasebno kontrolirati kako bi se postiglo brže hlađenje. Pomoću elektroničkih kontrola koje su jednostavne za korištenje, temperature se mogu individualno podešavati.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI