













BOSCH kombinacija hladnjak/zamrzivač KGN39VXBT, 203 cm visine, 60 cm širine














899.00 € sa PDV
Težina | 95 kg |
---|---|
Prednja strana u boji |
Nehrđajući čelik sa zaštitom od otisaka prstiju |
Bočne stranice u boji |
Sivo |
opseg isporuke |
3 x posuda za jaja, 1 x posuda za led |
Oprema |
NoFrost stalak za boce u odjeljku zamrzivača, graničnik vrata se može promijeniti – |
Vrhunske karakteristike |
Pretinac za zamrzavanje s 4 zvjezdice, |
Ime modela |
KGN39VXBT |
godišnja potrošnja energije |
129 kWh |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
260 l |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
103 litre |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Emisije buke u zraku |
33dB(A) |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
B (A do G) |
Visina |
203 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
66,5 cm |
brend |
Bosch |
Nema na zalihi
Kombinacija hladnjaka i zamrzivača “KGN39VXBT” tvrtke BOSCH ima visoku razinu funkcionalnosti kao i klasu energetske učinkovitosti B (ljestvica energetske učinkovitosti od A do G) i samostojeća je. Model dimenzija 60 x 203 x 66,5 cm (Š/V/D) nudi obilje prostora sa svojim volumenom zamrzivača od 103 l i volumenom hladnjaka od 260 l. Radna buka modela je 33 dB. Stvaranje leda sprječava funkcija No Frost – tako da se uređaj nikada više ne mora odleđivati. Uz vitaFresh 0 °C ladicu, riba i meso dulje ostaju svježi. S vitaFresh ladicom hrana ostaje dulje svježa. Tu su i tri integrirane ladice zamrzivača za pohranu vaših kupovina. Točna temperatura u uređaju može se očitati na unutarnjem zaslonu osjetljivom na dodir, a postavke se mogu jednostavno mijenjati. Kombinacija hladnjaka i zamrzivača ima pet polica izrađenih od sigurnosnog stakla, uključujući tri police podesive visine, koje nude dovoljno prostora za hranu.
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Ukupna neto korisna zapremina: 363 l
- No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
- VitaFresh XXL <0°C>: iznimno velike ladice s regulacijom vlage za dulje zadržavanje svježe hrane.
- Stražnja ploča visokog sjaja s MultiAirflowom: hladan, svježi zrak ravnomjerno cirkulira za konstantne temperature u cijelom hladnjaku.
- PerfectFit: Postavite svoj hladnjak na zid ili pokraj drugih uređaja kako biste uštedjeli prostor.
VitaFresh XXL
Prostrani VitaFresh XXL sustav idealan je za spremanje vaše svježe hrane.Održava nisku temperaturu za meso i ribu, dok ladica s reguliranom vlagom čuva vaše voće i povrće svježim.
Nema mraza
Dosadno odmrzavanje je prošlost. No Frost osigurava kontinuiranu cirkulaciju suhog zraka u vašoj kombinaciji hladnjaka i zamrzivača kako bi se spriječilo stvaranje leda. No Frost nudi maksimalnu udobnost u kuhinji jer nikada više ne morate odleđivati zamrzivač.
Savršeno pristajanje
Postavite svoj hladnjak točno tamo gdje želite. Ostali standardni modeli hladnjaka-zamrzivača zahtijevaju oko 10 cm prostora sa strane kako bi se mogla otvoriti vrata i ladice. Zahvaljujući Perfect Fitu, naše samostojeće kombinacije hladnjaka i zamrzivača mogu se postaviti izravno na zid i uz drugi namještaj. Širina hladnjaka odgovara veličini potrebne niše.
LED osvijetljenje
LED osvjetljenje pomaže vam da imate na oku sve u hladnjaku. Dugotrajne LED diode koje štede energiju automatski obasjavaju unutrašnjost sjajnim bijelim svjetlom. Potpuno integrirani LED izvori svjetla osiguravaju ugodno svijetlo, ravnomjerno osvjetljenje unutrašnjosti bez blještanja. Nikad više ništa ne propustite.
Odvojeni rashladni krugovi
U uređajima s odvojenim rashladnim krugovima, područje hladnjaka i zamrzivača može se zasebno kontrolirati kako bi se postiglo brže hlađenje. Pomoću elektroničkih kontrola koje su jednostavne za korištenje, temperature se mogu individualno podešavati.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.