























BOSCH kombinacija hladnjak/zamrzivač KGN49XIEA, 203 cm visine, 70 cm širine
























859.00 € Izvorna cijena bila je: 859.00 €.629.00 €Trenutna cijena je: 629.00 €. sa PDV
Težina | 85 kg |
---|---|
Prednja strana u boji |
Nehrđajući čelik sa zaštitom od otisaka prstiju |
Bočne stranice u boji |
Sivo |
opseg isporuke |
3x posuda za jaja, 1x posuda za led |
Namještaj |
NoFrost stalak za boce u odjeljku zamrzivača |
Vrhunske karakteristike |
Funkcija super hlađenja |
Ime modela |
KGN49XIEA |
godišnja potrošnja energije |
259 kWh |
Vrijeme skladištenja u slučaju poremećaja |
20 sati |
Kapacitet zamrzavanja 24 sata |
12 kg |
Klimatska klasa |
SN-T |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
330 litara |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
108 litara |
Klasa emisije zvuka u zraku |
C |
Emisije buke u zraku |
40 dB(A) |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
E (A do G) |
Zaslon s prikazom temperature |
na vratima |
Signal upozorenja |
otvorena vrata |
Broj skladišnih prostora |
5 |
Broj polica podesivih po visini |
4 |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Zone svježine |
VitaFresh |
Visina |
203 cm |
Širina |
70 cm |
dubina |
67 cm |
Visina s pakiranjem |
210 cm |
Širina s pakiranjem |
76 cm |
brend |
Bosch |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 1414701519
- Ukupni volumen: 438 litara
- No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
- VitaFresh: Održava vašu svježu hranu dulje svježom.
- EasyAccess polica: staklene police na izvlačenje za praktičan utovar i istovar i savršen pregled.
Savršeno pristajanje
Postavite svoj hladnjak točno tamo gdje želite. Ostali standardni modeli hladnjaka-zamrzivača zahtijevaju oko 10 cm slobodnog prostora sa strane kako bi mogli otvoriti vrata i ladice. Zahvaljujući Perfect Fitu, naše samostojeće kombinacije hladnjaka i zamrzivača mogu se postaviti izravno na zid i uz drugi namještaj. Širina hladnjaka odgovara veličini potrebne niše.
LED osvijetljenje
LED osvjetljenje pomaže vam da imate na oku sve u hladnjaku. Dugotrajne LED diode koje štede energiju automatski obasjavaju unutrašnjost sjajnim bijelim svjetlom. Potpuno integrirani LED izvori svjetla osiguravaju ugodno svijetlo, ravnomjerno osvjetljenje unutrašnjosti bez blještanja. Nikad više ništa ne propustite.
Automatsko super zamrzavanje
Kako bismo sačuvali vitamine, nutritivnu vrijednost, izgled i okus, hranu treba zamrznuti što je brže moguće. S automatskim super zamrzavanjem možete brže zamrznuti male količine hrane, istovremeno štiteći svoju smrznutu hranu od odmrzavanja. Zamrzivač detektira porast temperature i automatski prilagođava svoju temperaturu kako bi osigurao najbolje uvjete skladištenja.
Polica s lakim pristupom
Kad je hladnjak dobro napunjen, brzo izgubite pojam o hrani koja je skrivena dalje. Uz našu policu za jednostavan pristup možete vidjeti sadržaj svog hladnjaka na prvi pogled. Samo ga izvucite i imate pristup svim svojim namirnicama. Uz ovu praktičnu policu od nelomljivog stakla možete brzo pronaći sve što vam je potrebno za sljedeći obrok.
Odvojeni rashladni krugovi
U uređajima s odvojenim rashladnim krugovima, područje hladnjaka i zamrzivača može se zasebno kontrolirati kako bi se postiglo brže hlađenje. Pomoću elektroničkih kontrola koje su jednostavne za korištenje, temperature se mogu individualno podešavati.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.