









BOSCH perilica rublja serije 8 WGB256040, 10 kg, 1600 o/min, Iron Assist smanjuje nabore za 50% zahvaljujući pari










979.00 € Izvorna cijena bila je: 979.00 €.764.15 €Trenutna cijena je: 764.15 €. sa PDV
Težina | 82 kg |
---|---|
tip dizajna |
Prednji utovarivač |
Boja |
bijela |
Napomena o narudžbi |
Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrhunske karakteristike |
ActiveWaterPlus Automatska kontrola glasnoće |
Pametna kuća / upravljanje putem aplikacije |
Pomoću aplikacije Home Connect možete se jednostavno povezati s perilicom rublja. Pronađite pravi program pranja odmah uz easyStart i pokrenite perilicu u pokretu. Kada je pranje rublja gotovo, primit ćete push obavijest. |
Ime modela |
WGB256040 |
Emisije buke u zraku |
74dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Nazivni kapacitet brzine centrifuge |
1600 okretaja u minuti |
Nazivni kapacitet |
10 kg |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A do G) |
programa |
App |
doziranje |
Prikaz doziranja |
prikaz |
LED zaslon |
Prikaz vremena |
Prikaz napretka programa |
Sustav zaštite od vode |
Aqua Stop |
Dodatna oprema |
LED kontrola neravnoteže osvjetljenja bubnja |
Dodatne funkcije |
Prikaz predoziranja |
motor |
Inverterski motor |
Visina |
84,5 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
64,8 cm |
brend |
Bosch |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
A |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Iron Assist program: smanjuje bore do 50% zahvaljujući pari
- Opcija Mini Load: brzo i učinkovito pranje pojedinačnih dijelova
- Active Water Plus: učinkovita potrošnja vode zahvaljujući automatskoj detekciji opterećenja
- Home Connect: kontrolirajte i upravljajte svojom perilicom dok ste u pokretu
- Automatsko uklanjanje mrlja: uklanja 16 najčešćih vrsta mrlja bez prethodne obrade
S modelom WGB256040 BOSCH nudi perilicu rublja visokih performansi. Razred energetske učinkovitosti A (ljestvica: od A do G) ističe ovu perilicu rublja kao posebno energetski štedljiv model. Prednji utovarivač posebno je prikladan za kućanstva s 5 ili više osoba jer ima kapacitet od 10 kg. Ugrađeni inverterski motor osigurava tih i dugotrajan rad. Osim toga, perilica rublja WGB256040 nudi ove vrhunske značajke, između ostalog: ActiveWater, AntiVibration Design, funkciju pare, funkciju punjenja i senzor pjene. Automatska kontrola glasnoće ActiveWaterPlus je inteligentna i ekološki prihvatljiva. Pomoću senzora otkriva koliko je u bubnju, a zatim automatski prilagođava potrošnju energije i vode. Perilica rublja ima indikator doziranja koji vam omogućuje precizno doziranje deterdženta. Ovo ne samo da štiti vaš novčanik, već također doprinosi ekološki prihvatljivom upravljanju kućanstvom. Detekcija pjene aktivira dodatni ciklus ispiranja tako da nema ostataka deterdženta u tekstilu, čak i ako ima previše deterdženta u bubnju. Ako ste zaboravili komade rublja, možete koristiti praktičnu funkciju ponovnog punjenja kako biste nakratko zaustavili uređaj i jednostavno ga ponovno napunili. S modernim sustavom zaštite od vode “Aqua Stop”, perilica rublja WGB256040 štiti kućanstva od skupih oštećenja vodom. Perilica rublja WGB256040 također je opremljena bravom za djecu. S dimenzijama od 59,8 cm x 84,5 cm x 64,8 cm (ŠxVxD), perilica rublja na atraktivan način spaja oblik i funkciju.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.