








739.00 € Izvorna cijena bila je: 739.00 €.699.00 €Trenutna cijena je: 699.00 €. sa PDV
Težina | 77 kg |
---|---|
tip dizajna |
Prednji utovarivač |
Boja |
bijela |
Napomena o narudžbi |
Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrhunske karakteristike |
ActiveWaterPlus automatska kontrola količine |
Ime modela |
WGG154A10 |
Emisije buke u zraku |
71 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
A |
Nazivni kapacitet brzine centrifuge |
1400 okretaja u minuti |
Nazivni kapacitet |
10 kg |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A do G) |
programa |
Automatski Nježni |
doziranje |
automatsko doziranje |
prikaz |
LED zaslon |
Prikaz vremena |
Odgoda početka |
Sustav zaštite od vode |
Aqua Stop |
Dodatna oprema |
Kontrola neravnoteže |
Dodatne funkcije |
Dječja brava |
motor |
Inverterski motor |
Visina |
84,5 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
58,8 cm |
brend |
Bosch |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
A |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Eco Silence Drive™: ovako učinkovit i robustan mora biti pogon perilice rublja.
- Automatski za mrlje: pouzdano uklanja četiri najčešće mrlje.
- i-DOS automatski mjeri i dozira točnu količinu potrebne vode i deterdženta.
- Automatski programi prilagođavaju ciklus pranja tkanini i stupnju zaprljanosti.
- AquaSensor za optimalne rezultate pranja i savršeno čisto rublje.
Serija 6, perilica rublja, prednje punjenje, 10 kg, 1400 o/min, WGG154A10
i-DOS sustav za automatsko doziranje
Sustav automatskog doziranja i-DOS omogućuje pranje s maksimalnom učinkovitošću. Odjeljak za deterdžent i omekšivač punite samo jednom, a i-DOS senzori doziraju točnu količinu vode i deterdženta potrebnu za svako pranje. To znači da više ne trošite deterdžent i izbjegavate nepotrebne cikluse ispiranja.
Automatsko uočavanje
S automatskom funkcijom mrlja vaša perilica ili sušilica rublja može lako ukloniti četiri tvrdokorne vrste mrlja. Program automatski prilagođava temperaturu, kretanje bubnja i vrijeme namakanja kako bi potpuno automatski uklonio do četiri najtvrdokornije mrlje. To znači da sada možete lako podnijeti mrlje od masti, trave, crnog vina i krvi.
10 kg VarioDrum
Naš veliki bubanj omogućuje ravnomjernu i učinkovitu raspodjelu vode i deterdženta tijekom procesa pranja. U velikom Vario bubnju sada možete oprati do 10 kg rublja; dovoljno prostora za lagano pomicanje rublja, čak i za velike predmete poput prekrivača ili posteljine. Rezultat: 10 kg savršeno čistog rublja.
Automatski programi
Savršeno pranje rublja nikada nije bilo tako jednostavno: napunite bubanj i pritisnite “Start”. To je to. Stroj automatski prilagođava ciklus pranja vrsti tkanine i stupnju zaprljanosti vašeg rublja, pouzdano vam dajući najbolje rezultate svaki put.
Eco Silence Drive™
U 21. stoljeću nitko više ne bi trebao imati posla s glasnim kućanskim aparatima. Zato smo razvili Eco Silence Drive™. Ovaj inovativni pogon perilice rublja bez četkica ne samo da je značajno tiši od konvencionalnih motora, već je i puno energetski učinkovitiji i dugotrajniji. 1 pametan motor, 3 aduta za vas.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.