








675.00 € Izvorna cijena bila je: 675.00 €.483.65 €Trenutna cijena je: 483.65 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Vrsta instalacije |
Podpultna jedinica |
Boja prednje strane |
Brušeni čelik |
Materijal unutarnjeg poda |
nehrđajući čelik |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
Naziv modela |
SPU4HMS10E |
Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja |
10 |
Emisije buke u zraku |
44 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
E (od A do G) |
Broj programa |
6 |
Programi |
Automatski 45-65°C |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Košara za posuđe s opremom |
Rackmatic 3-stupanjski |
Maksimalna visina otvora |
87,5 cm |
Visina |
81,5 cm |
Širina |
44,8 cm |
dubina |
57,3 cm |
Vrata dubine uređaja otvorena |
115,5 cm |
Duljina odvodnog crijeva |
2,05 m |
Duljina dovodnog crijeva |
1,65 m |
Napetost |
220-240 V |
brend |
Bosch |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Preuzimanje programa: Pomoću aplikacije Home Connect možete preuzeti dodatne programe koji su vam potrebni za svakodnevnu upotrebu.
- Potvrđena je razina higijene za program Eco 50 °C, a još viša razina higijene u programu Intenzivni 70 °C i programu za njegu perilice.
- Uska Vario ladica: nudi prostor za veći pribor za kuhanje ili manje posuđe.
- Rackmatic: košara s podesivom visinom za sve veće predmete.
- 3-smjerni Rackmatik: Visina se može podesiti u 3 koraka do 5 cm, čak i s potpuno napunjenom gornjom košarom.
DuoPower™: Najbolje čišćenje zahvaljujući 2 prskalice u gornjoj košari.
U uskim modelima od 45 cm, jedinstvena prskalica DuoPower™, uz donju prskalicu, osigurava optimalno čišćenje posuđa. Dvije valovite prskalice u gornjoj košari osiguravaju ciljanu raspodjelu vode u svaki kutak perilice posuđa. Ova precizna kontrola osigurava da je svaki ciklus pranja posebno nježan prema čašama i posuđu.
Potvrđena higijenska izvedba.
Virusi poput koronavirusa i gripe učinkovito se inaktiviraju u programu Eco 50°C. Testirano od strane Instituta za integrativnu higijenu i virologiju (higijenska oznaka razine 1). Programi na višim temperaturama postižu još višu razinu higijene, učinkoviti protiv otpornijih virusa, uključujući viruse s ovojnicom i viruse bez ovojnice. Odobreno za programe Intenzivni 70°C i Njega stroja (higijenska oznaka razine 3).
Više prostora i fleksibilno utovarivanje
Manji komadi posuđa ili veće posuđe i pribor za kuhanje mogu uzrokovati probleme s prostorom u perilici posuđa. Posuđe klizi, loše se pere ili nije sigurno postavljeno u ladicu. Vario ladica ne samo da pruža namjenski prostor za svaki nož, vilicu i žlicu, već i lako prima kutlače, pjenjače, šalice, kutije za ručak i zdjele zahvaljujući sklopivim, jarko crvenim klinovima. To stvara više prostora i preglednosti i na ostalim razinama punjenja.
Dodatni prostor u perilici posuđa za veće posuđe.
Ponekad vam je potrebno malo više prostora na vrhu perilice posuđa, na primjer za čaše ili veliko posuđe. Tu nastupa Rackmatic: Sada možete jednostavno podesiti gornju košaru na tri različite visine, što pruža dovoljno prostora za pohranu svih većih ili glomaznih posuđa.
Daljinska dijagnoza poruka o greškama.
Ne radi li neki od vaših kućanskih aparata kako bi trebao? Bosch daljinska dijagnostika može vam pomoći. Obratite se Bosch korisničkoj službi telefonom. Uz vaše dopuštenje, oni će daljinski locirati poruku o pogrešci vašeg aparata i dati vam precizne upute o tome kako je riješiti. Ako se problem ne može riješiti daljinski, može se obavijestiti Bosch servisni tehničar da zamijeni sve rezervne dijelove na licu mjesta. Inteligentna podrška, inteligentna rješenja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.