
















BOSCH potpuno ugradbena perilica posuđa serije 6, SBH6TCX01E, 14 postavki, XXL perilica posuđa

















1,119.00 € Izvorna cijena bila je: 1,119.00 €.889.00 €Trenutna cijena je: 889.00 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
Aktivni vodeni hidraulički sustav |
Napomena o narudžbi |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
potpuno integrabilan |
Materijal unutarnjeg poda |
ne hrđajući Čelik |
Zemlja proizvodnje |
Napravljeno u Njemačkoj |
Ime modela |
SBH6TCX01E |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
43dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A do G) |
Broj programa |
8 |
programa |
Automatski 45-65°C |
Vrsta držača pribora za jelo |
Ladica za pribor za jelo |
Kontrolni zaslon |
Odgoda početka |
Minimalna visina niše |
86,5 cm |
Maksimalna visina niše |
92,5 cm |
Visina |
86,5 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
55 cm |
Dubina vrata uređaja otvorena |
120 cm |
brend |
Bosch |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
A |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Radna buka: 43 dB
- AquaStop: Boschevo jamstvo protiv oštećenja vodom – tijekom životnog vijeka uređaja
- PerfectDry: savršeno suho uz malu potrošnju energije – čak i za posuđe koje se teško suši.
- Inteligentni program: personalizirani i optimizirani rezultati pranja putem povratnih informacija
- Max Flex košare: fleksibilno i udobno punjenje vaše perilice posuđa, s glatkim kotačima.
PerfectDry
Znate ovo: nije uvijek sve savršeno suho kada ispraznite perilicu posuđa. Naše perilice posuđa PerfectDry oslanjaju se na zeolit za postizanje savršenih rezultata sušenja. Prirodni mineral pretvara vlagu iz faze čišćenja u topli, suhi zrak tijekom faze sušenja, osiguravajući posuđe koje možete odmah staviti u ormar. Bez sušenja. I uz manju potrošnju energije.
Max Flex košare
Ispravno punjenje vaše perilice posuđa može biti izazov. Nije tako s Max Flex košarama. S čvrstom donjom košarom i sklopivim nizovima šiljaka, koji vam također omogućuju spremanje velikog posuđa, olakšavaju vam svakodnevni život. Osim toga, novodizajnirani držači za čaše i protuklizne silikonske trake u gornjoj košari osiguravaju da vaše čaše budu stabilno pohranjene. Dostupna je ladica za pribor za jelo ili treća košara za još više mogućnosti punjenja. Max Flex košare jamče potpunu fleksibilnost i stabilno punjenje vaše perilice posuđa.
Statusno svjetlo
Niste sigurni radi li vaša perilica posuđa još uvijek ili je već gotova? Praktično svjetlo statusa pokazuje vam je li vaša perilica posuđa spremna za pražnjenje. Nalazi se u gornjem lijevom kutu. Sve dok perilica posuđa radi, svijetli jakim, bijelim LED svjetlom i signalizira: nemojte je još prazniti.
Ekstra čista zona
Osušeni ostaci muslija? Više ih ne morate mukotrpno strugati: u Extra Clean Zone sve što stavite na vrh košare bit će temeljito čisto. Tri rotirajuća mlaza vode omekšavaju prljavštinu. I sve to bez dodatnih sredstava za čišćenje ili viših temperatura. Jednostavno pritisnite odgovarajuću tipku i pustite svoju perilicu posuđa da obavi težak posao.
Vario ladica
S dodatnim udubljenjima, Vario ladica nudi prostor za veći pribor za jelo ili manje predmete posuđa, kao što su šalice za espresso. To vam daje fleksibilnost pri punjenju vaše perilice posuđa i daje vam više prostora u prostoru za pranje.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.