










BOSCH potpuno ugradbena perilica posuđa serije 6, SMV6YCX02E, 14 postavki











839.00 € Izvorna cijena bila je: 839.00 €.749.00 €Trenutna cijena je: 749.00 €. sa PDV
Težina | 45 kg |
---|---|
Vrsta instalacije |
potpuno integrabilan |
Materijal unutarnjeg poda |
ne hrđajući Čelik |
Zemlja proizvodnje |
Napravljeno u Njemačkoj |
Ime modela |
SMV6YCX02E |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
44dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A do G) |
Broj programa |
6 |
programa |
Automatski 45-65°C |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Oprema stalak za suđe |
Rackmatic 3-stupanjski |
Visina |
81,5 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
55 cm |
Dubina vrata uređaja otvorena |
115 cm |
Duljina odvodnog crijeva |
1,9 m |
Duljina dovodnog crijeva |
1,65 m |
Napetost |
220-240V |
validacija |
10A |
Vrijednost veze |
2,4 kW |
brend |
Bosch |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
A |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- PerfectDry: savršeno suho uz malu potrošnju energije – čak i za posuđe koje se teško suši.
- Flex košare: fleksibilno i praktično rješenje za udoban utovar.
- Ladica Vario nudi prostor za veći pribor za jelo ili manje posuđe s dodatnim udubljenjima.
- 3-sklopivi rackmatic: Podesiva visina u 3 razine do 5 cm, čak i s potpuno napunjenom gornjom košarom.
- Silence Plus: iznimno tiha perilica posuđa (44 decibela).
PerfectDry
Znate ovo: nije uvijek sve savršeno suho kada ispraznite perilicu posuđa. Naše perilice posuđa PerfectDry oslanjaju se na zeolit za postizanje savršenih rezultata sušenja. Prirodni mineral pretvara vlagu iz faze čišćenja u topli, suhi zrak tijekom faze sušenja, osiguravajući posuđe koje možete odmah staviti u ormar. Bez sušenja. I uz manju potrošnju energije.
Vario ladica
S dodatnim udubljenjima, Vario ladica nudi prostor za veći pribor za jelo ili manje predmete posuđa, kao što su šalice za espresso. To vam daje fleksibilnost pri punjenju vaše perilice posuđa i daje vam više prostora u prostoru za pranje.
3-struki rackmatic
Gornja košara se može podesiti po visini za ukupno 5 cm zahvaljujući sustavu 3-sklopivih polica s ručkom. Pa čak i potpuno napunjen. Bilo da se radi o tanjurima za pizzu ili čašama s dugim drškama – može se fleksibilno stvoriti više prostora na vrhu ili dnu za visoke predmete za pranje.
Kontrola glasa
Zahvaljujući partnerstvu s Amazon Alexa, vašom perilicom posuđa možete upravljati i glasom. Saznajte je li odgovarajuća značajka Home Connect dostupna unutar aplikacije Alexa za vašu zemlju i jezik. Aktivirajte odgovarajuću funkciju za uspostavljanje veze između Amazon Alexa i vašeg kućanskog uređaja.
Push poruke
Čekanje da perilica posuđa konačno završi košta vrijeme i živce. Pogotovo ako imate pretrpan raspored. Uz Home Connect sada uvijek možete maksimalno iskoristiti svoje vrijeme. Po želji, relevantne obavijesti mogu se jednostavno poslati iz vaše perilice posuđa na vaš pametni telefon ili tablet. To znači da uvijek točno znate koliko je udaljena vaša perilica posuđa i dobivate dodatne korisne informacije. Obavljanje više zadataka postalo jednostavno – bilo kod kuće ili u pokretu.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.