BOSCH ugradbeni set HND611LS67 Kolica za pećnicu s izvlačnim vratima za praktično kuhanje i pečenje
979.00 € Izvorna cijena bila je: 979.00 €.594.15 €Trenutna cijena je: 594.15 €. sa PDV
| Težina | 46 kg |
|---|---|
| Glavne značajke |
3D |
| Vrsta prikaza |
Bijeli LCD zaslon |
| Verzija s vrućim zrakom |
3D vrući zrak |
| Funkcija čišćenja |
hidroliza |
| tajmer |
Elektronički sat |
| Set koji se sastoji od |
Štednjak HEB517BB3 |
| Boja |
Crna |
| Naziv proizvoda |
HND611LS67 |
| Oznaka modela |
HND611LS67 |
| Potrošnja energije konvencionalnog rada u kWh |
0,94 kWh |
| Potrošnja energije vrućeg zraka ili konvekcije u kWh |
0,69 kWh |
| Broj odjeljaka za kuhanje |
1 |
| Izvor topline po komori za kuhanje |
električni |
| Volumen pećnice po prostoru za kuhanje |
71 l |
| Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
A+ (A+++ do D) |
| Vrsta ploče za kuhanje |
Električna ploča za kuhanje marke SCHOTT CERAN® |
| Materijal ploče za kuhanje |
Staklokeramika |
| Upravljačke ploče za kuhanje |
Upravljanje putem gumba na štednjaku |
| Ploča za kuhanje s regulacijom temperature |
u fazama |
| Okvirna ploča za kuhanje |
okvir od nehrđajućeg čelika |
| Zaštitne funkcije ploče za kuhanje |
Pokazatelj preostale topline |
| Broj zona za kuhanje |
4 |
| Promjer zona za kuhanje |
14,5 |
| Broj zona za pečenje |
1 |
| Promjer zona za pečenje |
17/26,5 cm |
| Broj dvokružnih zona |
1 |
| Promjer dvokružnih zona |
14,5/21,0 cm |
| Vrsta pećnice |
štednjak |
| Metode zagrijavanja |
Roštilj velike površine |
| Kontrole pećnice |
Okretni birač, okrugli gumbi za upravljanje, uvlačivi gumbi |
| Rotacijski gumbi |
uvlačivi |
| Kontrola temperature pećnice |
50 °C – 275 °C |
| Pećnica za izlaganje |
LCD zaslon |
| Sustav za ekstrakciju |
Kolica za pečenje |
| Vrsta unutarnje rasvjete |
halogen |
| Vrsta vrata |
Trostruko ostakljenje |
| Samočišćenje |
hidroliza |
| Sigurnosne značajke pećnice |
Trostruko ostakljena vrata, |
| Priloženi pribor |
1 x kombinirana rešetka, 1 x univerzalna tava |
| Visina pećnice |
59,5 cm |
| Široka pećnica |
59,4 cm |
| Duboka pećnica |
54,8 cm |
| visina ploče za kuhanje |
4,3 cm |
| Široka ploča za kuhanje |
58,3 cm |
| Duboka ploča za kuhanje |
51,3 cm |
| Široki izrez za ploču za kuhanje |
56 cm |
| Duboki izrez za ploču za kuhanje |
50 cm |
| Vrijednost veze |
19 kW |
| Napetost pećnice |
220-240 V |
| Ploča za kuhanje s naponom |
220-240 V |
| Nazivna snaga priključka pećnice |
11200 W |
| Priključna snaga ploče za kuhanje |
7800 W |
| Sigurnost |
16 A |
| Jamstvo |
24 mjeseca |
| brend |
Bosch |
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Razred energetske učinkovitosti: A+ (A+++ do D)
- 7 načina zagrijavanja
- Upravljanje LCD zaslonom
- Kolica za pećnicu: Zahvaljujući izvlačnim vratima, lakše je stavljati hranu u pećnicu i vaditi je iz nje.
- 3D vrući zrak: Ravnomjerna toplina za savršene rezultate na do tri razine

Jednostavno čišćenje između.
Je li vaša pećnica samo lagano zaprljana i želite je brzo očistiti? Jednostavno dodajte otprilike 400 ml vode i kap deterdženta za posuđe u donju posudu, a zatim odaberite odgovarajući način zagrijavanja, temperaturu i trajanje. Ekološki prihvatljiv sustav čišćenja omekšava zagorene ostatke, omogućujući vam da ih lako obrišete za brzo i jednostavno čišćenje pećnice.

Sigurniji i pametniji način pečenja i prženja.
Kolica za pećnicu olakšavaju umetanje i vađenje hrane iz pećnice. Više ne morate posezati u vruću pećnicu da biste provjerili napredak pečenja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.


