CONSTRUCTA potpuno integrirana perilica posuđa CB5VX01HVE

Original price was: 599.00 €.Current price is: 339.15 €. sa PDV

Težina 55 kg
vrhunske karakteristike

Aqua-Stopp
Dosing Assistant
HomeConnect
HygienePlus
LED zaslon

vrsta instalacije

potpuno integrirani

materijal unutarnji pod

plastični

naziv modela

CB5VX01HVE

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

13

emisije buke u zraku

48 dB(A)

klasa emisije buke koja se prenosi zrakom

C

razred energetske učinkovitosti (skala)

E (A do G)

broj programa

5

programa

1 sat 65 °C
Automatski 45-65 °C
Eco 50 °C
Favorit
Intenzivno 70 °C

Visina

86,5 cm

Širina

59,8 cm

dubina

55 cm

Dubina vrata uređaja otvorena

120 cm

brend

constructa

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Artikl br. 3349056456
  • Radna buka: 48 dB
  • sustav zaštite od vode: Aqua-Stop
  • Pomoćnik za doziranje
  • BLDC motor
  • automatski čistač
CB5VX01HVE tvrtke Constructa je potpuno integrirana perilica posuđa dimenzija 59,8 x 86,5-92,5 x 55 cm (Š x V x D). 13 posuđa stane u perilicu posuđa. Uređaj se stoga posebno preporučuje za kućanstva s četiri ili više osoba. Nema opasnosti od hrđe u perilici posuđa zahvaljujući visokokvalitetnoj plastičnoj bazi. Blistavo čist pribor za jelo i posuđe te savršeni procesi pranja samo su dvije od prednosti perilice posuđa. Razni programi ispiranja i njegova pouzdanost su impresivni.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.