ELECTROLUX KRB2AE88S Ugradbeni hladnjak / 880 mm / 142 L / Klizna vrata

Izvorna cijena bila je: 322.00 €.Trenutna cijena je: 228.65 €. sa PDV

Težina 33 kg
Značajke

Hladnjak s unutarnjom rasvjetom u odjeljku hladnjaka: LED
Visina niše 880 mm
Tehnologija kliznih vrata
Unutarnja rasvjeta u odjeljku hladnjaka: LED
Mehanička kontrola temperature
Potpuno automatsko odmrzavanje u hladnoj komori
Broj staklenih polica: 3
Ladice za voće i povrće:
Šarnir vrata: desni, reverzibilan

Performanse

Ukupna iskoristiva zapremnina (litre): 142
Emisija buke u zraku u dB(A) re 1 pW: 36
Tehnologija odmrzavanja u hladnoj komori: Automatska

Podaci o uređaju

Visina ugradnje (mm): 880
Ugradnja: Ugradbena/integrirajuća – tehnologija kliznih vrata
Dimenzije uređaja VxŠxD (mm): 873x548x549
Ugradbene dimenzije VxŠxD (mm): 880x560x550
Priključena snaga (vati): 110
Volti: 230-240
Duljina kabela (m): 2,4
Bruto težina (kg): 32,23
Neto težina (kg): 31,09

Energetske vrijednosti

Klasa energetske učinkovitosti: E
Godišnja potrošnja energije u kWh: 93
Ukupni kapacitet odjeljaka hladnjaka (litre): 142
Klasa emisije buke u zraku: C
Klimatski razred: SN-N-ST-T

Tehnički podaci

Broj proizvoda (PNC) : 933 035 206
Upravljanje: Mehaničko upravljanje
Unutarnja rasvjeta: LED
Amortizer zatvaranja vrata: Nema
Marka: Electrolux
EAN broj: 7332543795017
Posuda za jaja: nema

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Electrolux

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 933035206 Kategorije: ,

Članak br: 933035206

 

Praktično skladištenje većih količina.
Prozirna ladica za povrće pune širine za veće i dulje proizvode. Kupujte s povjerenjem znajući da imate prostora za praktično pohranjivanje većih proizvoda u hladnjaku.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI