FORTE ormar s rotirajućim vratima Vankka s modernim ugradbenim ručkama, uključujući 5 polica

Original price was: 289.00 €.Current price is: 249.00 €. sa PDV

Težina

97 kg

Boja

Daske hrast/bijela

Uređenje interijera u boji

Daske hrast/bijela

Šipke za odjeću u boji

u boji aluminija

Broj polica

5

Broj odjeljaka

6

Broj drvenih polica

5

Broj šipki za odjeću

1

Broj ladica

2 kom.

Broj vrata

3 kom

Širina

139 , 4 cm

dubina

52 , 7 cm

Visina

201 , 5 cm

Debljina stijenki tijela

1 , 5 cm

Maksimalna nosivost

52 kg

Duljina šipke za odjeću

87 , 4 cm

Maksimalna nosivost šipke za odjeću

15 kg

Širina polica

88 , 2 cm

materijal

Drveni materijal s FSC® certifikatom

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Europi

KONTAKTIRAJTE NAS

    15 People watching this product now!
    SKU: 3448070421 Categories: , ,
    Članak br. 3448070421
    • Uključujući police
    • S ladicama
    • Moderan dizajn
    • udubljene hvataljke
    • Površina koja se lako održava

    Ormar s rotirajućim vratima “Vankka” iz FORTE Möbel je moderan i praktičan u modernom dizajnu. Izgled karakterizira kombinacija dekora izgleda drva i bijelih fronti. Ostale značajke dizajna uključuju elegantne, blago proširene noge i udubljene ručke, koje ormaru daju šarmantan izgled. Iza svojih rotirajućih vrata, ormar vam nudi mnogo prostora za pohranu zahvaljujući dobro promišljenom unutarnjem rasporedu. Nekoliko odjeljaka za pohranu i šipka za odjeću već su uključeni u opseg isporuke. Koncept skladišnog prostora zaokružuju ladice koje su prikladne za odlaganje rublja ili čarapa. Ormar s rotirajućim vratima “Vankka” tvrtke FORTE Möbel u modernom dizajnu možete koristiti u spavaćoj, dječjoj ili tinejdžerskoj sobi.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI