FORTE stolić,111/60/40 cm

Original price was: 219.00 €.Current price is: 109.00 €. sa PDV

Težina

25 kg

Ploča stola u boji

Riviera hrast

Okvir u boji

bijela

Stopala u boji

bijela mat

Bilješke u boji

Imajte na umu da se na online slikama artikala boje na vašem kućnom monitoru mogu razlikovati od originalnih boja.

Broj ladica

1 kom

Broj polica

1 kom

Broj nogu

2

Širina

111 cm

dubina

60 cm

Visina

40 cm

Maksimalna nosivost

40 kg

Ploča stola od materijala

iverica

Okvir materijala

metal

Materijal polica

MDF

KONTAKTIRAJTE NAS

    14 People watching this product now!
    SKU: 2204512827 Categories: , ,
    Članak br. 2204512827
    • moderan stolić za kavu
    • Bijele metalne noge
    • 1 ladica
    • 1 polica
    • stvara red u sobi

    Stol opremljen ladicom

    Ovaj FORTE stolić za kavu ima ladicu za dodatni prostor za pohranu. Mat površina ploče stola je jednostavna i suzdržana. Maksimalna nosivost je 40 kilograma. Iverica impresionira svojim dugotrajnim svojstvima bez deformacija . Za ponovno čišćenje stola možete koristiti suhu krpu. Montažu ćete moći dovršiti u samo nekoliko koraka jer su potrebni materijali uključeni.

    Namještaj modernog izgleda

    Pitate se kako se komad namještaja može kombinirati? Evo malo inspiracije za vas: estetika modernog stila je svedena i zrači jednostavnom elegancijom. Kao inspiracija: Zadržavanjem dodataka za opremanje u suptilnim bojama poput bijele ili sive, naglašavate minimalistički, čisti stil. Stol je dio Chesapeake serije. Ovo također možete koristiti kao inspiraciju prilikom postavljanja.

    Stol FORTE funkcionalno i vizualno obogaćuje Vašu blagovaonicu.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI