








499.00 € Izvorna cijena bila je: 499.00 €.339.15 €Trenutna cijena je: 339.15 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
Aqua-Stop |
Informacije o naručivanju |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se provjerilo ima li curenja, između ostalog, prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
djelomično integrirani |
Prednja strana u boji |
bijela |
Otvor u boji |
srebrne boje |
Materijal unutarnjeg poda |
nehrđajući čelik |
Naziv modela |
GI561D10S |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
11 |
Emisije buke u zraku |
45 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
C |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
D (A do G) |
Broj programa |
5 |
Programi |
Automatski program |
Vrsta držača pribora za jelo |
Ladica za pribor za jelo |
Kontrolni zaslon |
Predodabir |
Minimalna visina ugradnje |
82 cm |
Maksimalna visina ugradnje |
86,5 cm |
Visina |
81,5 cm |
Širina |
44,8 cm |
dubina |
57 cm |
Napetost |
230 V |
Osiguranje |
10 A |
Vrijednost veze |
1,76 kW |
brend |
Gorenje |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Emisija buke u zraku: 45 dB(A)
- AquaStop
- Prikaz programa
- Funkcija SpeedWash
- PowerDrive motor bez četkica
GORENJE GI561D10S je djelomično integrirana perilica posuđa. Perilica posuđa je posebno tanak uređaj s dimenzijama od 44,8 x 81,5-82 x 57 cm (ŠxVxD). 11 posuđa stane u perilicu posuđa. Zbog toga je uređaj posebno pogodan za kućanstva s četiri ili više osoba. Perilica radi vrlo ekonomično zahvaljujući automatskom programu. Stupanj zaprljanosti analiziraju senzori, a proces ispiranja prilagođava se individualnim zahtjevima. Nježni program optimalno prilagođava tvrdoću vode za njegu naočala. Savršen sjaj kroz savršeno usklađenu njegu. Zahvaljujući intenzivnom programu, perilica posuđa higijenski čisti čak i jako zaprljano posuđe i posuđe. Eko postavka omogućuje vam pranje čaša, tanjura i posuđa na ekološki prihvatljiv i energetski štedljiv način. U hitnim slučajevima perilica posuđa zaustavlja dovod vode – voda više ne izlazi iz uređaja. Uz predodabir vremena početka možete odabrati kada odabrani program treba započeti prije početka ciklusa pranja. Ako tražite praktičnu, funkcionalnu i pouzdanu pomoć u kućanstvu, perilica posuđa je savršen uređaj.
Brzi ciklus pranja od 15 minuta
Čisti brzo tako da možete usporiti
Zamislite da organizirate večeru i posuđe za glavno jelo bude očišćeno za vrijeme koje vam je potrebno da poslužite desert. Odaberete li jednosatni program uz funkciju SpeedWash, perilice posuđa Gorenje oprat će vaše suđe za samo 15 minuta. Savršen za rukovanje količinom posuđa koje nastane kada je u kući više gostiju.
Eko program
Ušteda energije.
Kada odaberete ECO program, vaš uređaj koristi niže temperature pranja i ispiranja, smanjujući potrebnu količinu vode, a istovremeno postižući učinkovito uklanjanje prljavštine.
Program stakla
Nježno čišćenje čak i za kristalne čaše
Ovim posebno razvijenim programom za čaše Gorenje perilice posuđa štite sve vaše čaše. Zbog niže temperature pranja pogodan je čak i za kristalne čaše.
Priključak tople vode
Priključak na toplu vodu
Gorenje perilice posuđa mogu se spojiti i na toplu vodu (maks. 60 °C) umjesto na hladnu vodu. Odabir priključka na toplu vodu skraćuje vrijeme programa i smanjuje potrošnju energije perilice posuđa. Ekološko i proračunsko rješenje za vašu obitelj.
Samočisteći filter
Besprijekoran rad filtra
Kombinacija sustava za ispiranje i automatske zaštite od začepljenja filtra osigurava besprijekoran rad filtra i zahtijeva znatno manje održavanja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.