GORENJE Električni samostojeći štednjak GECS5B70CL

Izvorna cijena bila je: 682.00 €.Trenutna cijena je: 398.65 €. sa PDV

Težina 41 kg
Glavne značajke

AquaClean
PerfectGrill

Boja

crna

Naziv proizvoda

GECS5B70CL

Naziv modela

GECS5B70CLB

Broj komora za kuhanje

1

Izvor topline po komori za kuhanje

električni

Volumen pećnice po komori za kuhanje

70 litara

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A+++ do D)

Vrsta ploče za kuhanje

Električni

Upravljačke ploče za kuhanje

Kontrolni gumb

Ploča za kuhanje s regulacijom temperature

u fazama

Okvir ploče za kuhanje

metalni okvir

Broj zona za kuhanje

4

Promjer zona za kuhanje

14 cm

Broj zona za pečenje

1

Promjer zona za pečenje

14/25 cm

Broj dvokružnih zona

1

Promjer dvokružnih zona

12/18 cm

Vrsta pećnice

štednjak

Kontrole pećnice

Rotacijski gumbi

Rotacijski gumbi

nije uvlačivo

Kontrola temperature pećnice

kontinuirano varijabilno

Vrsta unutarnje rasvjete

halogen

Vrsta vrata

staklena vrata

Samočišćenje

Aqua Clean

Uključeni pribor

1 lim za pečenje
1 posuda za kapanje
1 rešetka za roštilj

Visina samostojeće peći

85 cm

Široki samostojeći štednjak

50 cm

Duboki samostojeći štednjak

59,4 cm

Vrijednost veze

9,2 kW

Osiguranje

16 A

brend

Gorenje

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 8528582618 Kategorija:
Broj artikla 8528582618
  • Razred energetske učinkovitosti A (A+++ do D)
  • 11 vrsta grijanja
  • Moderna hi-light tehnologija s daškom klasike
  • Elektronički programabilni timer s analognim zaslonom
  • FrozenBake: Ovaj učinkovit program pečenja idealan je za sve smrznute proizvode i gotova jela.

 

GECS5B70CLB

 

Najbolja pizza u graduFunkcija za pizzuOvaj program s temperaturom pečenja od 275 °C posebno je osmišljen kako bi vam pomogao u pečenju savršene pizze, focaccie, somuna i sličnih pečenih delicija.

 

 

 

 

 

 

Domaća posuda za pećnicuRavnomjerno pecite svaki put.
Gorenje pećnice poznate su po svom inovativnom, zaobljenom obliku pećnice, koji je njihova karakteristika već dugi niz godina. Inspiriran tradicionalnim pećnicama na drva, oblik pećnice HomeMade osigurava bolju cirkulaciju zraka. Sada je oblik pećnice HomeMade potpuno redizajniran. Novi dizajn grijaćeg elementa i bolje raspoređeni otvori za ventilaciju značajno su poboljšali protok zraka. To održava temperaturu stabilnom u cijeloj unutrašnjosti pećnice. To znači da se vaša jela ravnomjerno peku i neće zagorjeti s jedne strane, a biti nedovoljno pečena s druge.

 

 

 

 

 

 

MultiAir tehnologija

Savršeno sa svih strana:
Inteligentno postavljeni ventilacijski otvori na stražnjoj stijenci i jedinstveni ovalni oblik pećnice omogućuju ravnomjernu cirkulaciju vrućeg zraka unutar pećnice. Ventilator ravnomjerno raspoređuje topli zrak po cijeloj pećnici, osiguravajući da je hrana savršeno kuhana sa svih strana. Zahvaljujući dinamičnom kretanju zraka, jela se mogu istovremeno pripremati na više razina bez miješanja mirisa i okusa.

 

 

 

 

 

 

AquaCleanJednostavno i bezbrižno čišćenje:
AquaClean nudi veliku pomoć pri čišćenju pećnice. Jednostavno ulijte pola litre vode u lim za pečenje i aktivirajte funkciju AquaClean nakon svakog pečenja. Nakon samo 30 minuta, mrlje i masnoća omekšat će, što će ih učiniti puno lakšim za brisanje.

 

 

 

 

 

 

Veliki prostor

Veliki prostor
Spremni za XXL recepte? Inovativni dizajn nudi veću unutrašnjost i potpuno iskoristivu širinu pećnice. Naći ćete više prostora na svakom limu za pečenje, a zahvaljujući izvanrednoj tehnologiji, vaša će se hrana ravnomjerno peći na svim razinama.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI