GORENJE Kapuljača za slobodno nošenje glave WHI849EB maks. protok zraka 770 m³/h

Izvorna cijena bila je: 232.05 €.Trenutna cijena je: 177.65 €. sa PDV

Težina 13 kg
Glavne značajke

3 razine snage
Mogućnost rada s odvodom zraka ili recirkulacijom
Energetski razred B
Razina buke maks. 63dB(A)
LED traka s
TouchControl kontrolom

Boja kućišta

Crna

Naziv modela

WHI849EB

Potrošnja energije / godina

59,2 kWh

Klasa učinkovitosti dinamike fluida

B

Klasa učinkovitosti rasvjete

A

Klasa učinkovitosti odvajanja masti

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

B (A+++ do D)

Kontrole

TouchControl kontrola

Vrsta rasvjete

LED rasvjeta

Broj filtera za masnoću

1

Broj brzina ventilatora

3

Materijal za kišobran

Staklo

Materijal kućišta

nehrđajući čelik

Materijal filtera za masnoću

nehrđajući čelik

Sustav ispušnog zraka

Ispušni plinovi se mogu pretvoriti u recirkulaciju

Odgovarajući pribor

Set za recirkulaciju 735631

Visina

38 cm

Širina

80 cm

dubina

33,5 cm

Napetost

220-240 V

Jamstvo proizvođača

2 godine prema uvjetima jamstva

brend

Gorenje

Na zalihi

19 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 3447024219 Kategorije: ,
Broj članka 3447024219
  • Poliuretanski filter
  • Mogućnost rada s ispušnim zrakom i recirkulacijom
  • LED rasvjeta
  • TouchControl kontrola
  • 3 razine performansi

 

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI