








GORENJE kombinacija hladnjak/zamrzivač N 619 EAXL4, 186 cm visine, 59,5 cm širine, NoFrostPlus









489.00 € Izvorna cijena bila je: 489.00 €.409.00 €Trenutna cijena je: 409.00 €. sa PDV
Težina | 60 kg |
---|---|
Prednja strana Prednja strana u bojiu boji |
srebro |
Bočne stranice u boji |
srebro |
Dodatne prednosti |
CrispZone s kontrolom vlažnosti |
Ime modela |
N619EAXL4 |
godišnja potrošnja energije |
243 kWh |
Kapacitet zamrzavanja 24 sata |
6 kg |
Klimatska klasa |
N |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
207 litara |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
97 litara |
Klasa emisije zvuka u zraku |
C |
Emisije buke u zraku |
39 dB(A) |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
E (A do G) |
Broj skladišnih prostora |
3 |
Broj polica podesivih po visini |
3 |
Broj polica na vratima |
3 |
Broj ladica hladnjaka |
2 |
Police za materijal |
Staklo |
Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka |
Automatsko odmrzavanje |
Zone svježine |
2 svježe ladice |
Broj temperaturnih zona |
2 |
Vrsta prikaza temperature |
digitalni |
Svojstva ladice |
uklonjivi |
Boja unutarnje rasvjete |
Hladna bijela |
Broj ladica zamrzivača |
3 |
Vrsta instalacije |
samostojeći |
Visina |
186 cm |
Širina |
59,5 cm |
dubina |
59 cm |
brend |
Gorenje |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 5645233265
- NoFrostPlus – nikad se više ne odmrzavajte
- ConvertFreshZone
- MultiFlow 360°
- FastFreeze
- Prikaz na otvorenom
Kombinacija hladnjaka i zamrzivača N619EAXL4
NoFrost Plus
Bez odmrzavanja. Nema isušivanja.
NoFrost Plus u potpunosti sprječava stvaranje leda u odjeljku zamrzivača kombinacija hladnjaka i zamrzivača i tako održava nisku potrošnju energije. U odjeljku hladnjaka osigurava optimalnu mikroklimu za svježe namirnice zahvaljujući intenzivnom kruženju ioniziranog zraka. NoFrost tehnologija u zamrzivačima osigurava intenzivno kruženje hladnog zraka i time sprječava stvaranje leda na namirnicama. Ručno odleđivanje je prošlost. U Side-by-side kombinacijama hladnjaka i zamrzivača s NoFrost tehnologijom, ohlađeni cirkulirajući zrak osigurava svježinu i vitaminima bogatu hranu, kako u zamrzivaču tako iu odjeljku hladnjaka.
LED svjetlo
Potpuno osvijetljena unutrašnjost
LED unutarnja rasvjeta pruža izvrsne i vrlo učinkovite svjetlosne uvjete. Njihov životni vijek je 30x duži od konvencionalnih žarulja i troše samo desetinu energije.
CrispZone s kontrolom vlažnosti
Voće i povrće – kao da su svježe ubrani
Prostrana CrispZone XL ladica jedna je od najvećih ladica za voće i povrće na tržištu. Ne samo da tamo voće i povrće ostaje svježe, već možete regulirati i vlažnost. Vlažnost možete jednostavno prilagoditi pomoću regulatora vlažnosti. Hrana ostaje puno dulje svježa i hrskava te zadržava svoje vitamine.
FastFreeze
Brzo zamrzavanje
Ova je funkcija osobito korisna nakon velike količine jer je posebno prikladna za zamrzavanje većih količina. Nakon što se aktivira, ostaje aktivan 48 sati i održava temperaturu na -24°C.
E (razred energetske učinkovitosti)
Uštedite novac
Uređaji stari 15 ili više godina troše do tri puta više energije od novih. Novi modeli iz Gorenja opremljeni su izvrsnom toplinskom izolacijom. Uređaji imaju poboljšano brtvljenje vrata, najmodernije komponente rashladnog sustava i elektroničku kontrolu koja potrošnju energije svodi na minimum.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.