




599.25 € Izvorna cijena bila je: 599.25 €.466.65 €Trenutna cijena je: 466.65 €. sa PDV
Težina | 88 kg |
---|---|
Boja prednje strane |
Nehrđajući čelik |
oprema |
Volumen 495 litara, |
Daljnje prednosti |
Volumen 495 litara, |
Naziv modela |
NRK 720 CAXL4 |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
345 litara |
Volumen odjeljaka za zamrzavanje |
150 litara |
Ukupni volumen |
495 l |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
C (od A do G) |
Zaslon s indikatorom temperature |
na vratima |
Broj ladica zamrzivača |
3 |
Vrsta instalacije |
samostojeći |
Visina |
201,3 cm |
Širina |
70,4 cm |
dubina |
69,4 cm |
Jamstvo proizvođača |
2 godine prema uvjetima jamstva |
brend |
Gorenje |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Volumen 495 litara
- 70 cm širine
- NoFrostPlus
- FreshZone
- LED zaslon
NRK720CAXL4
C (razred energetske učinkovitosti)
Uštedite novac.
Uređaji stari 15 ili više godina troše do tri puta više energije od novih. Novi Gorenje modeli imaju izvrsnu toplinsku izolaciju. Uređaji imaju poboljšana brtvenja vrata, najsuvremenije komponente sustava hlađenja i elektroničke kontrole koje minimiziraju potrošnju energije.
Posuda za jaja
Praktično spremanje jaja
Zahvaljujući praktičnoj i lako čistivoj posudi za jaja, jaja vam uvijek budu pri ruci.
Inverterski kompresor
Tihi, tihi i izdržljivi.
Inverterski kompresori su tiši, izdržljiviji i troše manje energije od konvencionalnih kompresora. Bolje se i brže prilagođavaju promjenama temperature unutar hladnjaka, primjerice kada se vrata otvore, što rezultira manjim temperaturnim fluktuacijama i boljim uvjetima skladištenja vaše hrane.
FreshZone
Svježe kao da je u prirodi.
Ova ladica je idealna za pohranu mesa, ribe i sira. Temperatura je nešto niža od ostatka hladnjaka, što značajno produžuje svježinu mesa.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.