GORENJE pećnica,BPSB 737OTX s 1-preklopnim teleskopskim izvlačenjem

Original price was: 499.00 €.Current price is: 322.15 €. sa PDV

Težina 25 kg
Vrhunske karakteristike

GentleClose premaz protiv otisaka prstiju

Funkcija čišćenja

ecoClean: Lakše čišćenje zahvaljujući posebnom premazu na stražnjoj stijenci koji automatski upija masnoću.

Parna funkcija

Zahvaljujući funkciji ExtraSteam u Gorenje pećnicama, možete stvoriti savršeno okruženje u uređaju dodavanjem pare, koja će zajamčeno dignuti vaš kruh i učiniti ga neodoljivo hrskavim. Sve što trebate učiniti je staviti malo vode u lim za pečenje, odabrati ExtraSteam program i pustiti pećnicu da obavi ostatak posla.

Ime proizvoda

BPSB737OTX

Boja

u boji nehrđajućeg čelika

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

1,03 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,71 kWh

Broj mjesta za kuhanje

1

Volumen pećnice po komori za kuhanje

77 litara

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A+ (A+++ do D)

Vrste grijanja

FeasyCook
Gratin
Grill
Proofing i funkcija održavanja
topline Vrući zrak
MaxiCooking
Gornje i donje
grijanje Gornje grijanje
Postavka za pizzu (vrući zrak s donjim grijanjem)
Brzo
zagrijavanje Kontrola temperature Konvekcijski
zrak
Donje grijanje

Kontrole pećnice

Okretni gumbi

Prikaz pećnice

Tajmer, sat
sa zaslonom na
dodir

Sustav na izvlačenje

1-struki teleskopski nastavak

Vrsta unutarnje rasvjete

LED

vrsta vrata

staklena vrata

Funkcije vrata

uklonjivi

Visina pećnice

59,5 cm

Široka pećnica

59,5 cm

Duboka pećnica

56,4 cm

brend

Gorenje

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A+

Na zalihi

19 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Članak br. 5545762416
  • Klasa energetske učinkovitosti A+ (A+++ do D)
  • 12 vrsta grijanja
  • BigSpace – zapremina 77 litara
  • Dinamički ventilator za hlađenje s automatskim pokretanjem (DC+)
  • Samočišćenje pirolizom: EcoClean emajl

 

Prženje na zraku

Prženje na zraku

Za zdrav užitak

sada možete uživati ​​u hrskavoj, ukusnoj prženoj hrani bez dodatnih kalorija. Ovom metodom dobivate hrskavu, zlatnu, ukusnu koricu izuzetno intenzivnim pečenjem na vrućem zraku – bez masnoće. U kombinaciji s posebno perforiranom tepsijom (ovisno o modelu) dobivate još bolje rezultate pečenja. Idealan je za male komade mesa, ribe, povrća i smrznute proizvode poput krumpirića ili pilećih nuggetsa.

Kontrola na dodir

Kontrola na dodir

Kao čarolijom – upravljanje na dodir

Moderna tehnologija senzora omogućuje jasno i jednostavno upravljanje putem upravljanja na dodir. Korisničko sučelje je savršeno glatko i lako se čisti.

Brzo predgrijavanje

Brzo predgrijavanje

Za last minute inspiraciju

OptiBake pećnice postižu temperaturu od 200°C u samo 5 minuta. Time se štedi 30% vremena potrebnog za standardno predgrijavanje, zbog čega su među najbržim pećnicama na tržištu. Ovo je posebno zgodno za recepte koji zahtijevaju prethodno zagrijanu pećnicu. Svjetlosni i zvučni signal upozoravaju vas kada pećnica postigne željenu temperaturu.

Funkcija za pizzu

Funkcija za pizzu

Najbolja pizza nadaleko

Ovaj program je posebno razvijen s maksimalnom temperaturom pečenja od 300 °C za pripremu pizza, focaccia, somuna i sličnih delicija.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI