GORENJE perilica rublja WNFHEI 84 ADPSB, 8 kg, 1400 o/min

Izvorna cijena bila je: 479.00 €.Trenutna cijena je: 389.00 €. sa PDV

Težina 67 kg
tip dizajna

Prednji utovarivač

Boja

crno

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Europi

Vrhunske karakteristike

Funkcija pare AquaStop

Ime modela

WNFHEI 84 ADPSB

Emisije buke u zraku

76 dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Nazivni kapacitet brzine centrifuge

1400 okretaja u minuti

Nazivni kapacitet

8 kg

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A (A do G)

Vrsta utikača

Zaštitni kontaktni utikač (tip F-CEE 7/4)

programa

Dječja odjeća
Pamuk bijela / šarena
Down
Eco 40-60
Extra hygiene
Majice
Mix
Power 59'/32'
Spin/drain
Fast 20'
Ispiranje/omekšavanje
Uklanjanje dlaka kućnih ljubimaca
Čišćenje bubnja
Dnevno pranje
rublja Vuna

prikaz

LED zaslon

Prikaz vremena

Odgoda početka prikaza preostalog
vremena

Sustav zaštite od vode

Aqua Stop

Dodatna oprema

Kontrola debalansa bubnja od nehrđajućeg čelika

Dodatne funkcije

Funkcija pare,
dječja brava,
čišćenje bubnja

motor

Inverterski motor

Duljina dovodnog crijeva

1,5 m

Napetost

220-240V

opseg isporuke

1x perilica rublja, 1x uputstvo za upotrebu

Visina

85 cm

Širina

60 cm

dubina

55 cm

Jamstvo proizvođača

2 godine prema uvjetima jamstva

brend

Gorenje

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A

Nema na zalihi

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 2696912712 Kategorije: ,
Članak br. 2696912712
  • Proizvedeno u Europi: Gorenje perilice rublja dizajnira, razvija i proizvodi u Europi tim stručnjaka uzimajući u obzir najnovije tehnologije
  • Inverter PowerDrive motor: učinkovit i štedi energiju, razvijen za dug radni vijek vaše perilice
  • Ekstra higijenski program: Odjeća je savršeno čista, a ujedno Vaša perilica ostaje dulje čista, bez mikrobnih naslaga i pratećih neugodnih mirisa
  • SteamTech: Dodatni tretman parom na kraju odabranog programa značajno smanjuje bore, neugodne mirise i bakterije
  • Sigurnosna značajka AquaStop omogućuje siguran rad perilice tijekom noći ili čak i dok ste odsutni

Perilica rublja WNFHEI84ADPSB

 

 

Značajke

Europska kvaliteta
Proizvedeno u EU

Perilice rublja Gorenje dizajnira, razvija i proizvodi u Europi tim stručnjaka uzimajući u obzir najnovije tehnologije. Svaki uređaj pažljivo je proizveden kako bi zadovoljio vaše potrebe.

ExtraHygiene program

ExtraHygiene program

Uklanja do 99,9% bakterija s vaše odjeće

Intertek testiran i certificiran program pranja na paru ExtraHygiene koristi paru i pranje na visokoj temperaturi za uklanjanje do 99,9% bakterija i kvasca iz vašeg rublja. Odjeća će biti savršeno čista, a ujedno će vaša perilica za rublje ostati dulje čista, bez mikrobnih naslaga i povezanih neugodnih mirisa.

SteamTech

SteamTech

Dubinski očišćena i glatka odjeća, bez omekšivača

Zaboravite omekšivač! Dodatni tretman parom na kraju odabranog programa značajno smanjuje bore, neugodne mirise i bakterije. Vaša će odjeća biti temeljito čista, bez bora i mekša.

Inverter PowerDrive motor

Inverter PowerDrive motor

Snažan, ali tih motor

Ovaj tihi, ali vrlo učinkovit motor dizajniran je kako bi osigurao dug životni vijek vaše perilice i uštedio energiju sa svakim ciklusom pranja.

Dodaj odjeću

Dodaj odjeću

Ne brinite da ćete zaboraviti rublje.

Pomoću funkcije StopAddGo možete jednostavno pauzirati ciklus pranja tijekom početne faze kako biste dodali ili izvadili rublje.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI