














1,199.00 € Izvorna cijena bila je: 1,199.00 €.551.65 €Trenutna cijena je: 551.65 €. sa PDV
Težina | 43 kg |
---|---|
Glavne značajke |
300°C Pečenje |
Boja |
crna |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
Naziv modela |
BOP798 S37BG |
Broj komora za kuhanje |
1 |
Izvor topline po komori za kuhanje |
električni |
Volumen pećnice po komori za kuhanje |
71 litra |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
A+ (A+++ do D) |
Kontrole |
Ikona |
Rotacijski gumbi |
nije uvlačivo |
Kontrola temperature |
u fazama |
Prikaz |
LED zaslon |
sustav za izvlačenje |
Dvosmjerni teleskopski produžetak |
Samočišćenje |
Samočišćenje pirolitikom |
Visina |
59,5 cm |
Širina |
59,5 cm |
dubina |
54,6 cm |
Maksimalna visina otvora |
59 cm |
Maksimalna širina otvora |
56,4 cm |
Dubina otvora |
55 cm |
Napetost |
230 V |
Osiguranje |
16 A |
Priključeno opterećenje |
3,4 kW |
Priključni kabel |
Isporučuje se s priključnim kabelom i utikačem |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Gorenje |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- PyroClean: Samočišćenje pirolitikom je najučinkovitiji proces čišćenja pećnice.
- Pečenje na svim razinama: Kombinacijom MultiFlow 360˚ s HomeMade Formom, jela se mogu istovremeno pripremati na 5 limova.
- Temperature do 300 °C: Postavljanje temperature do 300 °C omogućuje vam profesionalno kuhanje u vašoj kuhinji.
BOP798S37BG
Automatski programi – HomeChef modeli
Kuhanje na jednostavan način
Gorenje pećnice nude potpuno automatski program kuhanja s preko 80 recepata, što ih čini idealnim za početnike. Tajna automatskog načina rada je vrlo jednostavna: svi parametri poput vremena kuhanja, temperature i stupnja topline postavljaju se automatski. Sve što korisnik treba učiniti je odabrati jelo i pritisnuti “Start”. Pećnica sama radi ostalo.
PiroClean
Vrhunska funkcija samočišćenja
Pirolizno samočišćenje je najučinkovitiji proces čišćenja pećnice. Iznimno visoka temperatura (do 500˚C) potpuno uklanja ostatke hrane iz pećnice. Nježno čišćenje traje 90 minuta, srednje čišćenje 120 minuta, a intenzivno čišćenje 150 minuta s odgovarajućim intenzitetom. Nakon toga, uređaj je potrebno samo jednom obrisati kako bi se uklonili svi ostaci.
Pečenje na svim razinama
Nekoliko jela u jednom procesu pečenja
Kombinacijom MultiFlow 360˚ s HomeMade oblikom, jela se mogu pripremati na 5 pladnjeva istovremeno. Dobra vijest: Nakon toga nije sve istog okusa i mirisa. Modeli iz serije Superior omogućuju postavljanje limova za pečenje na pet različitih razina. Inteligentna distribucija zraka osigurava ravnomjerno pečenje pečenih proizvoda na svim razinama.
Veliki prostor
Više prostora za veću fleksibilnost pri kuhanju
Gorenje pećnice linije Superior imaju rezervu prostora u gornjem dijelu i time veću komoru za pečenje. Optimalni protok zraka cirkulira preko još većeg prostora unutar pećnice. Umjesto 3, sada s ovom pećnicom možete koristiti 5 razina istovremeno. Kapacitet doseže do 73 l u standardnim pećnicama i do 50 l u modelima s nišom od 45 cm.
Dehidracija
Odlična hrana, uvijek pri ruci.
Suho voće možete brzo napraviti kod kuće. Sušite povrće, začinsko bilje, pa čak i meso na do 5 razina istovremeno.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.