









GORENJE Podpultna perilica posuđa GU673A65X TotalDry – automatsko otvaranje vrata










599.00 € Izvorna cijena bila je: 599.00 €.339.15 €Trenutna cijena je: 339.15 €. sa PDV
Težina | 39 kg |
---|---|
Daljnje prednosti |
15-minutni |
Vrsta instalacije |
Podpultna jedinica |
Boja prednje strane |
nehrđajući čelik |
Otvor blende u boji |
nehrđajući čelik |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
Naziv modela |
GU673A65X |
Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja |
16 |
Standardni ciklus pranja s potrošnjom vode |
9,5 l |
Emisije buke u zraku |
41 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
A (A do G) |
Broj programa |
7 |
Programi |
1-satna |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Košara za posuđe s opremom |
košare podesive po visini |
Visina |
81,6 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
57,5 cm |
Napetost |
220-240 V |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Gorenje |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- TotalDry – automatsko otvaranje vrata
- Wifi ConnectLife
- 15 min brzog pranja
- Potpuni AquaStop
- Program samočišćenja
Energetski razred A -10%
Maksimalna energetska učinkovitost i značajne uštede troškova.
Ekološki prihvatljiva, visoko učinkovita ugradbena perilica posuđa koja smanjuje potrošnju energije bez žrtvovanja performansi. S izvanrednom energetskom ocjenom učinkovitosti od A-10%, troši samo 0,5 kWh po ciklusu pranja*, što je čini pametnim i isplativim izborom za svako kućanstvo. Uživajte u besprijekorno čistom posuđu i uštedite na računu za struju! *Interni testovi pokazali su da su odgovarajući modeli s poboljšanim parametrima pranja do 10% učinkovitiji nego što je potrebno za postizanje granice energetske učinkovitosti klase A prema Uredbi (EU) 2019/2014.
Europska kvaliteta
Proizvedeno u Europi:
Gorenje perilice posuđa razvijaju se u našem centru za istraživanje i razvoj u Švedskoj od strane tima stručnjaka koji su pioniri najnovijih tehnoloških trendova. Svaki uređaj pažljivo je dizajniran i proizveden u Europi kako bi najbolje zadovoljio vaše potrebe.
ConnectLife
Sve o vašoj perilici posuđa jednim dodirom gumba.
Pojednostavite si život i iskoristite mogućnost upravljanja i nadzora perilice posuđa putem aplikacije na svom mobilnom uređaju. Daljinsko upravljanje, mobilne obavijesti i izdavanje tiketa značajke su koje vam omogućuju glatkije i brže upravljanje svim operacijama perilice posuđa s bilo kojeg mjesta.
TotalDry
Potpuno suho posuđe.
Izvrsno za brzo sušenje uz nisku potrošnju energije. Nakon ciklusa pranja, vrata perilice posuđa automatski se lagano otvaraju kako bi se ispustila višak pare. To omogućuje svježem zraku da dopre do posuđa, omogućujući opranom predmetu poput plastičnog posuđa da se potpuno osuši.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.