GORENJE potpuno ugradbena perilica posuđa, GV693C61AD, 16 posuđa, pametno doziranje, WiFi

Izvorna cijena bila je: 715.00 €.Trenutna cijena je: 539.00 €. sa PDV

Težina 35 kg
Napomena o narudžbi

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

potpuno integrabilan

Materijal unutarnjeg poda

ne hrđajući Čelik

Ime modela

GV693C61AD

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

16

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

C (A do G)

Broj programa

7

programa

1h program
Automatski program
ECO štedljivi program
Higijenski program
Intenzivni program
Kristalne čaše
Noćno rublje

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
Preostalo vrijeme
Nedostatak soli

Oprema stalak za suđe

Gornja košara podesiva po visini

Minimalna visina niše

82 cm

Visina

82 cm

Širina

59,8 cm

dubina

55,5 cm

brend

Gorenje

Nema na zalihi

11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 1513765623 Kategorije: ,

 

Članak br. 1513765623

 

 

  • AutoDos
  • TotalDry – automatsko otvaranje vrata
  • Smart Connect – Wifi funkcija
  • Samočisteći filter
  • 3 prskalice

 

Potpuno integrirana perilica posuđa GV693C61AD

 

Europska kvaliteta
Proizvedeno u Europi

Strojevi za pranje posuđa Gorenje dizajnirani su i proizvedeni u Europi. U Švedskoj, perilice posuđa razvija tim profesionalaca koji prihvaćaju najnovije tehnološke trendove. Svaki uređaj pažljivo je izrađen kako bi najbolje odgovarao vašim potrebama.

 

 

Pametno doziranje

Nema ponovnog punjenja do mjesec dana.

Ovo pametno rješenje za doziranje štedi vam vrijeme, proizvode za čišćenje i energiju!
Jednostavno ulijte deterdžent u spremnik i ne punite ga do mjesec dana, uz otprilike 20 ispiranja.
Ovisno o programu koji odaberete, perilica posuđa automatski ispušta potrebnu količinu deterdženta. Posuda se može ukloniti i lako se čisti.

FlexUse

Utovar i istovar nikada nije bio tako brz i jednostavan.Sustav

od 3 police za posuđe u potpunosti se prilagođava vašim potrebama. Gornja košara opremljena kugličnim ležajem omogućuje najtiše, najglađe podešavanje koje ćete ikada doživjeti. Svoje posuđe možete fleksibilno organizirati u različitim veličinama i oblicima pomoću gornje košare koja je podesive visine do 4 cm i podesive ladice za pribor za jelo. S ovim sustavom s 3 košare možete oprati do 16 posuđa odjednom.

Potpuno suho

Savršeno suho posuđe

Uživajte u savršeno osušenom posuđu i uštedite do 20% na troškovima energije. Nakon postupka ispiranja, vrata uređaja se automatski otvaraju tek toliko da višak pare izađe bez opasnosti da vaš namještaj bude oštećen zbog prekomjerne vlage. S funkcijom TotalDry više ne morate ručno sušiti posuđe i imate više vremena za opuštanje nakon jela.

SuperSilent 40 dB

Spremna za noćno pranje

Nova perilica posuđa Gorenje toliko je tiha da je možete koristiti bilo kada i bilo gdje. Poseban noćni program pranja omogućuje gotovo nečujno pranje s prvorazrednim rezultatima, što ga čini pogodnim i za male stanove i obitelji.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI