GORENJE side by side NRS9EVB Visina 179 cm, širina 91 cm

Izvorna cijena bila je: 1,099.00 €.Trenutna cijena je: 721.65 €. sa PDV

Težina 107 kg
Prednja strana u boji

crna

Bočne stranice u boji

crna

Materijal vrata

nehrđajući čelik

Vrhunske karakteristike

Dozator leda, zdrobljenog leda i vode
FastFreeze
stalak za boce
FreshZone
Integrirani spremnik za vodu
Inverterski kompresor
NoFrost Plus
praznični krug

Godišnja potrošnja energije

323 kWh

Naziv modela

NRS9EVB

Vrijeme skladištenja u slučaju poremećaja

6 sati

Kapacitet zamrzavanja 24 sata

12 kg

Klimatska klasa

SN-T

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

371 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

191 litara

Klasa emisije zvuka u zraku

D

Emisije buke u zraku

42dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

E (A do G)

Broj skladišnih prostora

5 komada

Broj polica na vratima

8

Police za materijal

Staklo

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

CrispZone
FreshZone

Broj ladica zamrzivača

2

Broj otvorenih odjeljaka za zamrzavanje

5

Visina

179 cm

Širina

91 cm

dubina

68 cm

brend

Gorenje

Nema na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 7595622292 Kategorije: ,
Članak br. 7595622292
  • Iskoristivi sadržaj: 562 l
  • NoFrost Plus – nikad se više ne odmrzavajte
  • FreshZone – kao svježe iz prirode
  • CrispZone – kao svježe iz povrtnjaka
  • SensoTech – Napredno upravljanje putem LED zaslona

 

 

 

»NRS9EVB« je GORENJE samostojeći side-by-side hladnjak koji impresionira svojom visokom funkcionalnošću. Dimenzije uređaja su 91 x 179 x 68 cm (Š/V/D). Zahvaljujući No Frost funkciji, uređaj nikada više ne treba odmrzavati. S CrispZone ladicom voće i povrće ostaje svježe i zadržava svoje vitamine. Ladica FreshZone stvara stalan raspon temperature od cca 2-5 °C za optimalno skladištenje mesa, ribe, voća i povrća. Uređaj također ima aparat za led i dispenzer za vodu. Dvije ladice zamrzivača također su dostupne za spremanje hrane. Zaslon instaliran na vratima pokazuje točnu temperaturu u uređaju. Side-by-side hladnjak ima pet staklenih polica koje nude dovoljno prostora za hranu. Hrana je brzo pri ruci na osam polica na vratima. Stalak za boce side-by-side hladnjaka također je apsolutno funkcionalan. Ako su vrata otvorena, side-by-side hladnjak to javlja zvučnim signalom upozorenja. Zahvaljujući LED unutarnjoj rasvjeti, odmah možete pronaći ono što tražite. Za one koji traže side-by-side hladnjak, “NRS9EVB” iz GORENJE je dobar izbor.

 

Jedan pored drugog NRS9EVB

NRS9EVB Side by Side, NoFrost Plus: sprječava nakupljanje leda i inja. To znači da ne morate odmrzavati unutrašnjost zamrzivača, a kapacitet za pohranu može se učinkovitije koristiti. Veliki komadi smrznute hrane ne lijepe se, održavajući vaš zamrzivač čistim i urednim | InverterCompressor: prilagođava svoj učinak točno izmjerenoj temperaturi u hladnjaku. Time se sprječava zagrijavanje i kvarenje hrane. Inverterski kompresor postiže visoke performanse hlađenja u kratkom vremenu i stoga je energetski učinkovitiji od konvencionalnih kompresora. Osim toga, inverterski kompresor jamči tih, dugotrajan i stabilan rad IceMaker s dozatorom za vodu: S IceMakerom s dozatorom vode kojim se upravlja na dodir, možete uživati ​​u ohlađenoj vodi, zdrobljenom ledu i kockicama leda bez potrebe za spajanjem hladnjaka na cijev za vodu. A zahvaljujući posebno tankom dizajnu, ne zauzima previše mjesta u hladnjaku SensoTech: Veliki i jasni LED zaslon omogućuje trenutnu kontrolu postavki temperature. Značajke poput FastFreeze i HolidayMode mogu se uključiti jednostavnim pritiskom na gumb. A u slučaju naglog porasta temperature, ugrađeni alarm vas odmah upozorava Dimenzije uređaja (Š x V x D): 90,8 × 179,3 × 67,9 cm

ZnačajkeXtraSpace
Praktični i prostrani

Učinkovito dizajnirani interijeri nude dovoljno prostora za veće količine namirnica i pošteđuju vas česte kupovine. Hranu možete jednostavno spremiti na staklene police, u velike ladice ili u spremnike na unutarnjoj stijenci vrata, tako da uvijek možete vidjeti što je na zalihama. To također dovodi do manje otpada.

SensoTech

SensoTech

Napredno upravljanje putem LED zaslona

Veliki i jasni LED zaslon omogućuje trenutnu kontrolu nad postavkama temperature. Značajke poput FastFreeze i HolidayMode mogu se uključiti jednostavnim pritiskom na gumb. A u slučaju naglog porasta temperature, ugrađeni alarm vas odmah upozorava.

Stalak za boce

Stalak za boce

Pravo mjesto za boce i limenke

S praktičnim držačem za boce vaše su boce i limenke lako dostupne i ne zauzimaju prostor koji bi inače bio potreban za pohranjivanje drugih predmeta.

NoFrost Plus

NoFrost Plus

Nema više zamornog odmrzavanja.

Jedan od najboljih rashladnih sustava na tržištu, instaliran u odjeljku zamrzivača, sprječava nakupljanje leda i inja. To znači da ne morate odmrzavati unutrašnjost zamrzivača, a kapacitet za pohranu može se učinkovitije koristiti. Veliki komadi smrznute hrane neće se lijepiti, pa će vaš zamrzivač biti čist i uredan.

MultiFlow 360°

MultiFlow 360°

Idealna mikroklima u svakom odjeljku

Ventilacijski sustav MultiFlow 360° ravnomjerno raspoređuje zrak po cijelom odjeljku hladnjaka kako bi se osigurala optimalna cirkulacija zraka i najbolji uvjeti za čuvanje vaše hrane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI