GORENJE Side-by-Side NRS9EVX

Izvorna cijena bila je: 1,599.00 €.Trenutna cijena je: 628.15 €. sa PDV

Težina 107 kg
Detalji o proizvodu

Boja prednje strane: boje nehrđajućeg čelika
Bočne ploče u boji: siva
Materijal vrata: nehrđajući čelik

Glavne značajke

Dozator leda, usitnjenog leda i vode
Stalak za boce
FastFreeze
Integrirani spremnik za vodu
FreshZone
Inverterski kompresor
NoFrost Plus
Način rada za praznike

Performanse i potrošnja

Naziv modela: NRS9EVX
Godišnja potrošnja energije: 323 kWh
Vrijeme skladištenja u slučaju prekida: 6 sati
Kapacitet zamrzavanja u 24 sata: 12 kg
Klimatski razred: SN-T
Kapacitet odjeljaka hladnjaka: 371 litara
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje: 191 litara
Ukupni volumen: 562 l
Klasa emisije buke u zraku: D
Emisije buke u zraku: 42 dB(A)
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica): E (od A do G)

Oprema

Zaslon s indikatorom temperature: na vratima
Signal upozorenja: vrata otvorena
Vrsta signala upozorenja: akustički
Vrsta operacije: dodirno upravljanje

Oprema i funkcije hladnjaka

Broj mjesta za pohranu: 5 kom.
Broj polica na vratima: 8
Materijal polica: staklo
Vrsta unutarnje rasvjete: LED unutarnja rasvjeta
Zone svježine: CrispZone, FreshZone
Vrsta prikaza temperature: digitalni

Značajke i funkcije odjeljka za zamrzavanje

Broj ladica zamrzivača: 2
Broj otvorenih odjeljaka za zamrzavanje: 5

Dimenzije

Visina: 179 cm
Širina: 91 cm
Dubina: 68 cm

Tehnički podaci

Napetost: 220-240 V
Proces odmrzavanja: automatski
WEEE registracijski broj DE: 24996010
Vrijednost veze: 252 W

brend

Gorenje

Na zalihi


 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

16 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 81418104 Kategorije: ,

Članak br. 81418104

 

XtraSpace

Praktično i prostrano
Dobro osmišljena unutrašnjost pruža dovoljno prostora za veće količine hrane, što vam štedi česte odlaske u kupovinu. Hrana se može lako organizirati na staklenim policama, u velikim ladicama ili u kutijama s unutarnje strane vrata. To znači da uvijek možete vidjeti što je dostupno, a što nedostaje te brzo pripremiti popis za kupovinu.

Side-by-side NRS9182MXUK - Gorenje

Napredno upravljanje putem LED zaslona

Veliki, jasni LED zaslon omogućuje vam trenutnu provjeru postavki temperature. Značajke poput FastFreeze i HolidayMode mogu se aktivirati jednim dodirom. Integrirani alarm odmah će vas upozoriti ako temperatura naglo poraste.

Side by side frižider - NRS9182VXB1 - GORENJE

Prikladno mjesto za boce i limenke

Zahvaljujući praktičnoj polici za boce i limenke, lako su dostupne i zauzimaju manje prostora. To vam omogućuje bolje korištenje prostora u hladnjaku.

Side by Side | gorenje-int

Kraj zamornog odmrzavanja

Jedan od najboljih sustava hlađenja na tržištu, ugrađen u odjeljak za zamrzavanje, sprječava nakupljanje leda i inja. To eliminira potrebu za odmrzavanjem unutrašnjosti zamrzivača, a njegov kapacitet se može učinkovitije iskoristiti. Paketi ili komadi smrznute hrane ne lijepe se, što odjeljak za zamrzavanje održava čistim i urednim.

Side-by-side - NRS9182VXB1 - GORENJE

Savršena mikroklima na svakoj polici

Ventilacijski sustav MultiFlow 360° ravnomjerno raspoređuje zrak po cijelom odjeljku hladnjaka kako bi se osigurala optimalna cirkulacija zraka i najbolji uvjeti skladištenja hrane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI