GORENJE Ugradbena pećnica · BOSB6737E06X

239.00  sa PDV

Težina 30 kg
Vrsta uređaja

Ugradbena pećnica

Vrsta pećnice

Multifunkcionalna

Energetski razred

A

Boja

Nehrđajući čelik

TouchFree inox otporan na otiske prstiju

Da

Pant vrata

SoftOpen i GentleClose

Iskoristivi obujam pećnice

77 l

Maksimalna temperatura pećnice

300 °C

Upravljanje temperature

Mehaničko

Načini zagrijavanja

Brzo predzagrijavanje

Konvencionalno s ventilatorom

Veliki infracrveni grijač s ventilatorom
Način zagrijavanja
AirFry

Circular heater with entry steam

Lower and upper heater with entry steam

Veliki infracrveni grijač

GentleBake

Pizza funkcija

Pečenje zamrznutih namirnica

Odleđivanje

AquaClean

Oven light

Širina proizvoda

595 mm

Visina proizvoda

595 mm

Dubina proizvoda

564 mm

brend

Gorenje

Nema na zalihi

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

AIRFRY

Zdravo zadovoljstvo
Sada možete uživati u hrskavosti i ukusu prženih krumpirića bez dodatnih kalorija. Ova metoda intenzivnog pečenja vrućim zrakom ne zahtijeva nikakve masnoće kako bi osigurali savršeno ukusnu hrskavu zlatnu koricu. U kombinaciji s posebnom perforiranom posudom za pečenje (ovisno o modelu pećnice), postići ćete još bolje rezultate pečenja. AirFry metoda pogodna je za manje komade mesa, ribe, povrća ili polu-pripremljene zamrznute hrane, poput pommes-fritesa ili “chicken nuggetsa”.

Za inspiraciju u posljednjem trenutku

OptiBake pećnice postižu temperaturu do 200°C u svega 5 minuta, štedeći 30% vremena potrebnog za klasično zagrijavanje pećnice, što ih čini jednima od najbržih na tržištu. Ova funkcija odlična je za recepte koji zahtijevaju prethodno zagrijanu pećnicu. Svjetleći i zvučni signal javit će vam kada je pećnica dostigla željenu temperaturu.

Najbolja pizza u gradu

Ovaj program s podešavanjem temperature pečenja do 300°C posebno je osmišljen kako bi vam pomogao ispeći savršenu pizzu, focacciu, somun i slične pečene delicije.

Jednostavniji način pečenja na pari

Ovaj program stvara savršeno parno okruženje, koje osigurava da se vaš kruh lijepo digne za vrijeme pečenja i dobije hrskavu koricu. Sve što morate učiniti je staviti malo vode u plitki pladanj, odabrati program ExtraSteam i pustiti pećnicu da odradi svoj posao.

Dvostruki grijač za ujednačeno hrskavu hranu

Najbolji rezultati pečenja postižu se kombinacijom velikog i malog grijača, kada je manji grijač smješten unutar većeg. Mudro pozicioniranje grijača osigurava optimalno kruženje vrućeg zraka i donosi odlične rezultate pečenja svaki put – tako da je hrana hrskava izvana, a mekana iznutra.

Ravnomjerno pečeno svaki put

Pećnice Gorenje dobro su poznate po svojoj inovativnoj zaobljenoj unutrašnjosti, što je njihova prepoznatljiva karakteristika već dugi niz godina. Oblik HomeMade nadahnut je tradicionalnim krušnim pećima na drva i osigurava bolje kruženje zraka u usporedbi s konkurentima. Sada je oblik HomeMade u potpunosti preuređen i protok zraka usavršen zahvaljujući novom dizajnu grijača i poboljšanoj raspodjeli ventilacijskih otvora. Zbog toga je temperatura stabilna u cijeloj pećnici. Nikada više vaša jela neće zagorjeti s jedne strane, a premalo se ispeći s druge strane.

Najbrži način pečenja smrznutih delicija

Ovaj učinkovit program pečenja savršen je izbor za svu smrznutu hranu i unaprijed pripremljena jela.

Za najukusniju zlatnu koricu

Opcija Gratin omogućuje vam stvaranje savršene zlatno-smeđe korice na lazanjama, mesu, gratiniranom krumpiru i ostalim gratiniranim jelima.

Obujam 77 l

Jeste li spremni za XXL recepte? Inovativno dizajnersko rješenje omogućava veću unutrašnjost pećnice te potpunu iskoristivost širine pećnice. Na svakoj posudi za pečenje ima više prostora, a superiorna tehnologija osigurat će jednako pečenu hranu na svim razinama.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI