












GORENJE ugradbena pećnica BOS6737E09BGOT, s 2-strukim teleskopskim izvlačenjem, funkcija aqua cleaning, ExtraSteam













319.00 € Izvorna cijena bila je: 319.00 €.254.15 €Trenutna cijena je: 254.15 €. sa PDV
Težina | 29 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
Uklonjiva staklena vrata |
Parna funkcija |
ExtraSteam |
Boja |
crno |
Ime modela |
BOS6737E09BGOT |
Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh |
0,97 kWh |
Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh |
0,82 kWh |
Broj mjesta za kuhanje |
1 |
Izvor topline po prostoru za kuhanje |
električni |
Volumen pećnice po prostoru za kuhanje |
77 litara |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A+++ do D) |
Upute za rad/sastavljanje jezika |
njemački (DE) |
Jamstvo proizvođača |
2 godine prema uvjetima jamstva |
Vrste grijanja |
AirFry |
Kontrole |
Kontrolni gumb |
Okretni gumbi |
na uvlačenje |
Kontrola temperature |
bez koraka |
Sustav na izvlačenje |
2-struki teleskopski nastavak |
vrsta vrata |
GentleClose dvostruko staklo |
Funkcija vrata |
uklonjivi |
Zaštitne funkcije |
Sigurnost djece |
Samočišćenje |
Funkcija čišćenja vodom |
Vrsta unutarnje rasvjete |
Halogena svjetiljka |
uključena opskrba |
1 lim za pečenje |
Visina |
59,5 cm |
Širina |
59,5 cm |
dubina |
56,4 cm |
brend |
Gorenje |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
A |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Razred energetske učinkovitosti: A
- 13 vrsta grijanja
- BigSpace – 77L zapremine
- Maksimalna temperatura 300°C
- AirFry – zdravo uživanje
Ugradbena pećnica BOS6737E09BGOT
AirFry
Za zdrave kulinarske užitke
Sada možete uživati u hrskanju i okusu pržene hrane bez dodatnih kalorija. Ova metoda izuzetno intenzivnog pečenja vrućim zrakom ne zahtijeva masnoću i osigurava prekrasnu hrskavu, zlatnu koricu. U kombinaciji s posebnim perforiranim posudama za pečenje (ovisno o modelu) koje savršeno obuhvaćaju jelo sa svih strana, možete postići još bolje rezultate. Prikladno za male komade mesa, ribe, povrća i pripremljene smrznute proizvode kao što su pomfrit i pileći nuggets.
Funkcija za pizzu
Najbolja pizza u gradu
Ovaj program s temperaturom pečenja do 300°C posebno je osmišljen da vam pomogne u pečenju pizza, focaccia, somuna i sličnih delicija.
BigSpace
77 l volumen
Spremni za XXL recepte? Inovativno dizajnersko rješenje omogućuje veći unutarnji prostor, a širina pećnice je u potpunosti iskorištena. Na svakom limu za pečenje ima više prostora, a vrhunska tehnologija osigurava ravnomjerno pečenje hrane na svim razinama.
Brzo predgrijavanje
Za last minute inspiraciju
OptiBake pećnice postižu temperaturu do 200˚C u samo 5 minuta. Ovo štedi 30% vremena potrebnog za normalno predgrijavanje, što je čini jednom od najbržih pećnica na tržištu.
Ovo je vrlo zgodno za recepte koji zahtijevaju prethodno zagrijanu pećnicu. Svjetlosni i zvučni signal obavještavaju vas kada je temperatura taman odgovarajuća.
ExtraSteam
Lakši način pečenja na pari
Ovaj program stvara savršeno okruženje za paru koje osigurava da vaš kruh dobro naraste i ima hrskavu koricu. Sve što trebate učiniti je staviti malo vode u plitku posudu, odabrati program ExtraSteam i pustiti pećnicu da odradi posao.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.