GORENJE Zamrzivač FN4172CW

Izvorna cijena bila je: 499.00 €.Trenutna cijena je: 339.15 €. sa PDV

Težina 54 kg
Glavne značajke

Zamrzivač s 4 zvjezdice
NoFrost

Boja prednje strane

bijela

Bočne ploče u boji

bijela

Naziv modela

FN4172CW

Godišnja potrošnja energije

219 kWh

Bez mraza

da, bez mraza u odjeljku za zamrzavanje

Vrijeme skladištenja u slučaju prekida

11 sati

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

9 kg

Klimatski razred

S.
ST

Volumen odjeljaka za zamrzavanje

194 litre

Emisije buke u zraku

43 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

E (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

signal upozorenja

Vrata otvorena

Vrsta signala upozorenja

akustički

Dodatna oprema

nožice podesive po visini

Broj ladica zamrzivača

5

Broj odjeljaka za zamrzavanje s poklopcima

1

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

169,1 cm

Širina

55 cm

dubina

55,7 cm

Šarke na vratima se mogu mijenjati

Da

Vrijednost veze

100 W

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Gorenje

Nema na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 4084305593 Kategorije: ,
Broj artikla 4084305593
  • Ukupni kapacitet: 194 litre
  • Bez mraza – nikad više odmrzavanja!
  • Odjeljak za zamrzavanje s 4 zvjezdice
  • Šarke na vratima se mogu mijenjati
“FN4172CW” je samostojeći zamrzivač tvrtke GORENJE i impresionira svojom visokom funkcionalnošću. Dimenzije zamrzivača su 55 x 169,1 x 55,7 cm (Š/V/D). Funkcija No Frost sprječava stvaranje leda u odjeljku za zamrzavanje, tako da uređaj više nikada ne treba odmrzavati. Za pohranu hrane dostupno je pet ladica zamrzivača i odjeljak za zamrzavanje s poklopcem. Točna temperatura unutar uređaja može se očitati na unutarnjem zaslonu. Ako se vrata ostave otvorena, zamrzivač će vas upozoriti zvučnim signalom upozorenja. Mogućnost ugradnje na desnu ili lijevu stranu posebno je značajna kod vrata uređaja. Nožice podesive po visini također su značajka zamrzivača “FN4172CW”. Ako tražite model koji nudi dovoljno prostora za hranu, “FN4172CW” tvrtke GORENJE dobar je izbor.

E (razred energetske učinkovitosti)

E (razred energetske učinkovitosti)
Uštedite novac.
Uređaji stari 15 ili više godina troše do tri puta više energije od novih. Novi Gorenje modeli imaju izvrsnu toplinsku izolaciju. Uređaji imaju poboljšana brtvenja vrata, najsuvremenije komponente sustava hlađenja i elektroničke kontrole koje minimiziraju potrošnju energije.

 

 

 

 

 

Posuda za led

Posuda za led
Kocke leda uvijek dostupne
Izdržljiva plastična posuda za kockice leda jednostavna je za korištenje i osigurava da su kockice leda uvijek dostupne.

 

 

 

 

Bez zamrzavanja

Bez zamrzavanja
Nema više zamornog odmrzavanja.
Jedan od najboljih sustava hlađenja na tržištu, ugrađen u odjeljak za zamrzavanje, sprječava nakupljanje leda i inja te održava nisku potrošnju energije. To maksimizira kapacitet pohrane i eliminira potrebu za odmrzavanjem i čišćenjem unutrašnjosti. Paketi ili smrznuta hrana se ne lijepe, što vašu hranu u zamrzivaču održava čistom i urednom.

 

 

 

 

Brzo zamrzavanje

Brzo zamrzavanje
Brzo zamrzavanje
Funkcija brzog zamrzavanja zamrzava hranu na -24 °C kako bi se sačuvala većina minerala u hrani. Nakon otprilike 2 dana, funkcija se automatski isključuje, a temperatura zamrzivača vraća se na početnu postavku.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI