














749.00 € Izvorna cijena bila je: 749.00 €.432.65 €Trenutna cijena je: 432.65 €. sa PDV
Težina | 71 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
FastFreeze |
Prednja strana u boji |
u boji nehrđajućeg čelika |
oprema |
Šarke na vratima mogu se promijeniti u servisu proizvođača, uz nadoplatu |
Naziv modela |
FN619DAXL6 |
Godišnja potrošnja energije |
199 kWh |
Bez mraza |
NoFrost |
Vrijeme skladištenja u slučaju poremećaja |
11 sati |
Kapacitet zamrzavanja 24 sata |
12,6 kg |
Klimatska klasa |
SN-T |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
280 litara |
Klasa emisije zvuka u zraku |
C |
Emisije buke u zraku |
38 dB(A) |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
D (A do G) |
Signal upozorenja |
Vrata otvorena |
Dodatna oprema |
noge podesive po visini |
Dodatne funkcije |
Funkcija brzog zamrzavanja |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Visina |
185 cm |
Širina |
59,5 cm |
dubina |
66 cm |
brend |
Gorenje |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Iskoristivi sadržaj: 280 l
- No Frost – nikada se više ne odmrzavajte
- XL SpaceBox 38 L
- LED rasvjeta
- Mehanizam vrata s prorezom
»FN619DAXL6« je GORENJE samostojeći zamrzivač. Dimenzije uređaja su 59,5 x 185 x 66 cm (Š/V/D). Model radi s radnom bukom od 38 dB. Redovito odmrzavanje je prošlost s funkcijom No Frost – sustav kruženja zraka uklanja vlagu iz odjeljka zamrzivača, što znači da se uređaj nikada više ne mora odleđivati. Hrana se može posebno brzo ohladiti i zamrznuti pomoću funkcije brzog zamrzavanja. Ako su vrata otvorena, zamrzivač to javlja vizualnim i zvučnim signalom upozorenja. Također dobivate savršenu jasnoću zahvaljujući LED unutarnjem osvjetljenju. Posebno treba istaknuti mog.ućnost montaže na desnu ili lijevu stranu vrata uređaja. Zamrzivač “FN619DAXL6” također je opremljen nožicama podesivim po visini. Ako tražite model koji nudi dovoljno prostora za hranu, “FN619DAXL6” iz GORENJE je dobar izbor
EasyOpen ručka
Jednostavno otvaranje
Ergonomski dizajnirana ručka uređaja s integriranim mehanizmima za otvaranje osigurava udobno otvaranje vrata bez napora. Originalni materijali i pažljivo promišljeno pozicioniranje osiguravaju dobro držanje i ugodan izgled.
D (razred energetske učinkovitosti)
Uštedite novac
Uređaji stari 15 ili više godina troše do tri puta više energije od novih. Novi modeli iz Gorenja opremljeni su izvrsnom toplinskom izolacijom. Uređaji imaju poboljšano brtvljenje vrata, najmodernije komponente rashladnog sustava i elektroničku kontrolu koja potrošnju energije svodi na minimum.
Inverterski kompresor
Stabilni, tihi i izdržljivi
Inverterski kompresori su tiši, izdržljiviji i troše manje energije u usporedbi s konvencionalnim kompresorom. Bolje se i brže prilagođavaju promjenama temperature unutar uređaja, primjerice kada se otvore vrata, što znači manje oscilacije temperature i bolje uvjete čuvanja vaše hrane.
EasyTray
Posebna ladica za lak pristup smrznutoj hrani
Posebno dizajnirana ladica u obliku ladice u odjeljku zamrzivača omogućuje vam izvrstan pregled pohranjenih zamrznutih namirnica – čak ni ona pohranjena na samoj stražnjoj strani ne može se zanemariti. Položaj ladice je na gornjem dijelu zamrzivača. Ladica se može izvući do krajnjeg položaja da možete dohvatiti sve stvari u ladici
EcoMode
Ušteda energije
U slučaju dulje odsutnosti, zamrzivač se može podesiti da radi u štednom načinu rada jer su vrata cijelo vrijeme zatvorena.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.