679.00 € Izvorna cijena bila je: 679.00 €.509.15 €Trenutna cijena je: 509.15 €. sa PDV
| Težina | 91 kg |
|---|---|
| Dimenzije | 70 × 68.5 × 172 cm |
| Jamstvo proizvođača |
2 godine prema uvjetima jamstva |
| Prednja boja |
bijela |
| Boja bočnih panela |
bijela |
| oprema |
Reverzibilna šarka za vrata |
| Oznaka modela |
FNC 717 DAW5 |
| Godišnja potrošnja energije |
227 kWh |
| Vrijeme skladištenja u slučaju kvara |
12 sati |
| Kapacitet zamrzavanja u 24 sata |
18 kg |
| Klimatski razred |
SN-T |
| Volumeni odjeljka za zamrzavanje |
384 l |
| Emisije buke u zraku |
38 dB(A) |
| Klasa emisije buke u zraku |
C |
| Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
D (od A do G) |
| Zaslon s indikatorom temperature |
na vratima |
| Signal upozorenja |
Vrata otvorena |
| Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
| Broj ladica zamrzivača |
3 |
| Broj otvorenih odjeljaka za zamrzavanje |
3 |
| Vrsta instalacije |
samostojeći |
| Visina |
172 cm |
| Širina |
70 cm |
| dubina |
68,5 cm |
| Napetost |
220-240 V |
| Vrsta mrežnog utikača |
Schuko utikač (tip F-CEE 7/4) |
| Jamstvo |
24 mjeseca |
| brend |
Gorenje |
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- NoFrost: NoFrost tehnologija u zamrzivačima osigurava intenzivnu cirkulaciju hladnog zraka i time sprječava stvaranje leda na hrani.
- Funkcija SuperCool: snižava temperaturu za 3°C ispod normalne, radi 6 sati nakon aktiviranja, a zatim se automatski isključuje.
- Funkcija brzog zamrzavanja: Idealno za velike kupovine – Nakon aktiviranja, FastFreeze ostaje aktivan 48 sati i održava temperaturu na -24°C.
- Uređaj se može koristiti kao zamrzivač, ali i kao hladnjak.

FNC717DAW5

D (Razred energetske učinkovitosti)
Uštedite novac!
Uređaji stari 15 ili više godina troše do tri puta više energije od novih. Gorenjevi novi modeli opremljeni su izvrsnom toplinskom izolacijom. Imaju poboljšano brtvljenje vrata, najsuvremenije komponente sustava hlađenja i elektroničke kontrole koje minimiziraju potrošnju energije.


Bez zamrzavanja
Nema više zamornog odmrzavanja.
Jedan od najboljih sustava hlađenja na tržištu, ugrađen u odjeljak za zamrzavanje, sprječava nakupljanje leda i inja te održava nisku potrošnju energije. To osigurava optimalno korištenje kapaciteta pohrane, a odmrzavanje i čišćenje unutrašnjosti više nisu potrebni. Paketi i smrznuta hrana neće se lijepiti, pa vaša hrana ostaje čista i organizirana u zamrzivaču.

Ukupno za konverziju
Podesivi odjeljak:
Svježe ili smrznuto? S našom inovativnom funkcijom ConvertTotal možete postaviti temperaturu od -24°C do +8°C i bez napora pretvoriti svoj odjeljak za zamrzavanje u odjeljak za hladnjak. Iskusite slobodu da lako zadovoljite sve svoje potrebe za pohranom. Uživajte u vrhunskoj fleksibilnosti temperature s ConvertTotalom, koji vam nudi vrhunski raspon temperature za sve vaše potrebe za pohranom.

Inverterski kompresor
Tihi, pouzdani i izdržljivi:
Inverterski kompresori su tiši, izdržljiviji i troše manje energije od konvencionalnih kompresora. Bolje se i brže prilagođavaju promjenama temperature unutar uređaja, primjerice kada se vrata otvore, što rezultira manjim temperaturnim fluktuacijama i boljim uvjetima skladištenja vaše hrane.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.


