GORENJE Zamrzivač FNC 717 DAW5 No frost

Izvorna cijena bila je: 679.00 €.Trenutna cijena je: 509.15 €. sa PDV

Težina 91 kg
Dimenzije 70 × 68.5 × 172 cm
Jamstvo proizvođača

2 godine prema uvjetima jamstva

Prednja boja

bijela

Boja bočnih panela

bijela

oprema

Reverzibilna šarka za vrata

Oznaka modela

FNC 717 DAW5

Godišnja potrošnja energije

227 kWh

Vrijeme skladištenja u slučaju kvara

12 sati

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

18 kg

Klimatski razred

SN-T

Volumeni odjeljka za zamrzavanje

384 l

Emisije buke u zraku

38 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

D (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

na vratima

Signal upozorenja

Vrata otvorena

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Broj ladica zamrzivača

3

Broj otvorenih odjeljaka za zamrzavanje

3

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

172 cm

Širina

70 cm

dubina

68,5 cm

Napetost

220-240 V

Vrsta mrežnog utikača

Schuko utikač (tip F-CEE 7/4)

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Gorenje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj artikla 5340665051
  • NoFrost: NoFrost tehnologija u zamrzivačima osigurava intenzivnu cirkulaciju hladnog zraka i time sprječava stvaranje leda na hrani.
  • Funkcija SuperCool: snižava temperaturu za 3°C ispod normalne, radi 6 sati nakon aktiviranja, a zatim se automatski isključuje.
  • Funkcija brzog zamrzavanja: Idealno za velike kupovine – Nakon aktiviranja, FastFreeze ostaje aktivan 48 sati i održava temperaturu na -24°C.
  • Uređaj se može koristiti kao zamrzivač, ali i kao hladnjak.

 

 

 

FNC717DAW5

FNC717DAW5

 

 

 

 

 

D (Razred energetske učinkovitosti)

D (Razred energetske učinkovitosti)
Uštedite novac!
Uređaji stari 15 ili više godina troše do tri puta više energije od novih. Gorenjevi novi modeli opremljeni su izvrsnom toplinskom izolacijom. Imaju poboljšano brtvljenje vrata, najsuvremenije komponente sustava hlađenja i elektroničke kontrole koje minimiziraju potrošnju energije.

 

 

 

 

 

 

Posuda za led

Posuda za led
Kocke leda uvijek dostupne.
Izdržljiva plastična posuda za kockice leda jednostavna je za korištenje i osigurava da su kockice leda uvijek dostupne.

 

 

 

 

 

 

Bez zamrzavanja

Bez zamrzavanja
Nema više zamornog odmrzavanja.
Jedan od najboljih sustava hlađenja na tržištu, ugrađen u odjeljak za zamrzavanje, sprječava nakupljanje leda i inja te održava nisku potrošnju energije. To osigurava optimalno korištenje kapaciteta pohrane, a odmrzavanje i čišćenje unutrašnjosti više nisu potrebni. Paketi i smrznuta hrana neće se lijepiti, pa vaša hrana ostaje čista i organizirana u zamrzivaču.

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno za konverziju

Ukupno za konverziju
Podesivi odjeljak:
Svježe ili smrznuto? S našom inovativnom funkcijom ConvertTotal možete postaviti temperaturu od -24°C do +8°C i bez napora pretvoriti svoj odjeljak za zamrzavanje u odjeljak za hladnjak. Iskusite slobodu da lako zadovoljite sve svoje potrebe za pohranom. Uživajte u vrhunskoj fleksibilnosti temperature s ConvertTotalom, koji vam nudi vrhunski raspon temperature za sve vaše potrebe za pohranom.

 

 

 

 

 

 

Inverterski kompresor

Inverterski kompresor
Tihi, pouzdani i izdržljivi:
Inverterski kompresori su tiši, izdržljiviji i troše manje energije od konvencionalnih kompresora. Bolje se i brže prilagođavaju promjenama temperature unutar uređaja, primjerice kada se vrata otvore, što rezultira manjim temperaturnim fluktuacijama i boljim uvjetima skladištenja vaše hrane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI