













Grundig perilica rublja GW7P79419W, 9 kg, 1400 o/min, mikroplastični filter














429.00 € sa PDV
Težina | 80 kg |
---|---|
tip dizajna |
Prednji utovarivač |
Boja |
bijela |
Napomena o narudžbi |
Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrhunske karakteristike |
Dodatno ispiranje |
Dodatne prednosti |
Do 24 sata odgode početka i prikaza preostalog vremena |
Ime modela |
GW7P79419W |
Emisije buke u zraku |
75 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Nazivni kapacitet brzine centrifuge |
1400 okretaja u minuti |
Nazivni kapacitet |
9 kg |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A do G) |
programa |
Popluni |
Visina |
84 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
58 cm |
brend |
grundig |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 8464073968
- s filterom od mikroplastike – filtrira do 90% mikrovlakana iz vode za pranje
- WaterCare – perite 50% brže uz dosljednu učinkovitost pranja
- WaterProtect+
- Inverter EcoMotor – 10 godina garancije na motor
- 14 programa pranja, 5 dodatnih funkcija, 6 programa za preuzimanje
StainCare program za mrlje
Olakšava tretiranje mrlja s 24 posebna programa mrlja: kava, čaj, voćni sok, prljavština ovratnika, preljev za salatu, majoneza, kečap, kozmetika, krv, znoj, crno vino, puding, zemlja, hrana, čokolada, trava, jaja, dječja hrana, mast, Cola, maslac, džem, curry, ugljen.
WaterProtect+
Crijevo s dvostrukom stijenkom štiti vaš dom od oštećenja vodom. Materijal koji upija vodu između unutarnjeg i vanjskog crijeva odmah otkriva kada je unutarnje crijevo oštećeno – i mehanički zaustavlja dovod vode. Osim toga, prekidač s plovkom u donjoj posudi kontrolira razinu vode.
Higijenska njega+
HygieneCare+ je savršen za posebno osjetljivu kožu osoba koje pate od alergija i beba: higijenski učinak programa pranja na 20 °C testiran je i certificiran od strane VDE. I neovisna udruga Allergy UK potvrđuje da se 99,9% higijene postiže od 60 °C.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.