Guido Maria Kretschmer Home&Living room pregrada, ovalne zrcalne površine, stražnja strana s presvlakom od baršunastog velura, širina 138,5 cm

Original price was: 199.00 €.Current price is: 179.00 €. sa PDV

Težina 60 kg
Informacije o marki

Guido Maria Kretschmer Dom i život: Kolekcije namještaja dizajnera Guida Maria Kretschmera temelje se na najnovijim modnim pistama i životnim trendovima te kombiniraju eleganciju, modernost i održivost.

Bilješke o boji

Imajte na umu da se na online slikama artikala boje na vašem kućnom monitoru mogu razlikovati od originalnih boja.

Širina

138,5 cm

dubina

3 cm

Visina

181 cm

KONTAKTIRAJTE NAS

    14 People watching this product now!
    SKU: 8168275878 Categories: , ,

    Članak br. 8168275878

    • Guido Maria Kretschmer Home & Living – Živjeti s elegancijom i modernošću
    • S tri ovalne zrcalne površine
    • Leđa s navlakom od baršunastog velura
    • Čelični okvir
    • Ukupne dimenzije (Š/D/V) cca 138,5/3/181 cm

     

     

     

     

     

     

    Atraktivan dodatak za dom s dvostrukom upotrebom: S pregradom iz kolekcije GMK u ekstravagantnom dizajnu možete vješto staviti akcent interijera u svoj dom. Zaslon za privatnost sastoji se od tri ovalne zrcalne površine čije su stražnje strane prekrivene baršunastim velurom. Vrhunac je okvir zlatne boje kojim je ukrašena pregrada. Zaslon za privatnost možete koristiti za stvaranje prostora za garderobu u spavaćoj sobi ili za podjelu životnog prostora. Velike zrcalne površine čine svaku prostoriju većom i svjetlijom. Zahvaljujući zvjezdastim nogama za namještaj, zaslon za privatnost je siguran i stabilan. Sobna pregrada iz kolekcije GMK u ekstravagantnom dizajnu dostupna je u nekoliko varijanti boja.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI