Hanseatic mikrovalna pećnica 564196, roštilj i topli zrak, 23 l, uređaj 3 u 1

Izvorna cijena bila je: 109.90 €.Trenutna cijena je: 99.00 €. sa PDV

Težina 21 kg
Dodatne prednosti

10 automatskih programa
Kuhanje u 2 stupnja
Prostor za kuhanje od 23 litre
4 kombinirana programa< a i=4 >5 razina snage mikrovalovaFunkcija odmrzavanjaOkretni tanjur 27 cmJednostavan za korištenjeElektronsko podešavanje vremena

Izvođenje

800 W

Performanse roštilj

1200 W

Izvedba vrućeg zraka

1200 W

Snažna mikrovalna

800 W

uključena opskrba

1x rešetka za roštilj

Vrsta usluge

Rad dodirom

Zaustavljanje vrata

Lijevo

Otvaranje vrata

Ručka

Sjećanja

zvučni signal na kraju programa

Podešavanje vremena

elektronskim putem

Vrsta instalacije

samostojeća, ne može se graditi ispod

Način rada

Roštilj i vrući zrak

Funkcije pripreme

odmrzavanje

Broj automatskih programa

10

Broj razina izvedbe

5

Zaštitne funkcije

Roditeljski nadzor

Boja

u boji nehrđajućeg čelika

Materijal gramofona

Staklo

Visina

30 cm

Širina

49 cm

dubina

41 cm

Volumen prostora za kuhanje

23 litre

Promjer gramofona

27 cm

brend

Hanseatic

Nema na zalihi

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

hanzeatski

 

 

 

 

Članak br. 56419695
  • Prostor za kuhanje od 23 litre
  • Snaga roštilja 1200 W
  • 1200W topli zrak
  • 5 razina snage
  • 10 automatskih programa

 

 

mikrovalna pećnica Hansea Premium Line. Jednostavan za korištenje s maks. 800 W, snagom mikrovalova, 1200 W toplim zrakom i 1200 W roštiljem.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI