


















799.00 € Izvorna cijena bila je: 799.00 €.649.00 €Trenutna cijena je: 649.00 €. sa PDV
Težina | 97 kg |
---|---|
Prednja strana u boji |
u boji nehrđajućeg čelika |
Bočne stranice u boji |
Sivo |
Vrhunske karakteristike |
MultiAirflow sustav inverterskog kompresora |
Ime modela |
RS677N4BID |
godišnja potrošnja energije |
247 kWh |
Vrijeme skladištenja u slučaju poremećaja |
8 sati |
Kapacitet zamrzavanja 24 sata |
11 kg |
Klimatska klasa |
N |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
334 litre |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
185 litara |
Klasa emisije zvuka u zraku |
C |
Emisije buke u zraku |
35 dB(A) |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
D (A do G) |
Zaslon s prikazom temperature |
na vratima |
Signal upozorenja |
otvorena vrata |
Neka vrsta signala upozorenja |
akustički |
Vrsta usluge |
Rad dodirom |
Broj skladišnih prostora |
5 |
Broj polica na vratima |
3 |
Police za materijal |
Staklo |
Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka |
Hlađenje cirkulacijskim zrakom |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Visina |
178,6 cm |
Širina |
91 cm |
Dubina |
64,3 cm |
brend |
Hisense |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
D |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 9152532165
- Ukupna korisna zapremina: 519 l
- Multi 3D cirkulacija zraka
- 2 FreshZone ladice
- LED zaslon
- Elektronička kontrola na dodir
Side-by-side hladnjak “RS677N4BFD” je marke Hisense i samostojeći je. Uz zapreminu zamrzivača od 185 l i zapreminu hladnjaka od 334 l, dimenzije modela su 91 x 178,6 x 64,3 cm (Š/V/D). Model radi s radnom bukom od 35 dB. Za optimalno čuvanje mesa, ribe, voća i povrća, FreshZone ladica stvara stalan temperaturni raspon od približno 2-5 °C. Dostupne su i dvije ladice zamrzivača za pohranu vaših kupnji. Točna temperatura u uređaju može se očitati na displeju postavljenom na vratima. Pet staklenih polica nudi mnogo prostora za hranu. Hrana je brzo dostupna na tri police na vratima. Smrznutu hranu možete slobodno složiti u side-by-side hladnjak jer MultiAirflow sustav osigurava stabilnu temperaturu u modelu. Funkcija brzog zamrzavanja osigurava da se hrana može posebno brzo ohladiti i zamrznuti. Ako su vrata predugo otvorena, side-by-side hladnjak emitira vizualni i zvučni signal upozorenja. LED unutarnje osvjetljenje također pruža savršenu jasnoću. »RS677N4BFD« iz Hisensea je side-by-side hladnjak koji impresionira svojim značajkama i nudi dovoljno prostora za sve vrste hrane.
Ušteda prostora uz cool tehnologiju.
S hladnim rame uz rame dizajnom po kojem su poznati američki hladnjaci i zamrzivači, Hisense RS677N4BFD omogućuje vam da ovaj trendi izgled unesete u svoju kuhinju. Uz Total No Frost i Multi Air Flow, više ne morate brinuti o odmrzavanju. Vrhunski crni inox izgled i LED zaslon upotpunjuju moderan izgled.
Potpuno bez mraza
Tehnologija Total No Frost osigurava intenzivnu cirkulaciju hladnog zraka i time sprječava stvaranje leda. To znači da hrana dulje ostaje svježa i hranjiva. Ručno odmrzavanje je prošlost; odmrzavanje se odvija automatski.
Klasa energetske učinkovitosti D
Ova side by side kombinacija hladnjaka i zamrzivača štedi energiju u klasi energetske učinkovitosti D. To se postiže kombinacijom napredne tehnologije, poboljšane izolacije i visoko učinkovitog kompresora.
Inverterski kompresor
Inverterski kompresor ne samo da radi posebno tiho, već također štedi energiju i također je vrlo izdržljiv.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.