Home affaire blagovaonska stolica Michaela (1 kom), širina 44 cm

Original price was: 300.00 €.Current price is: 99.00 €. sa PDV

Težina

8 kg

Informacije o marki

Grupa Tarocco Vaccari

broj dijelova

1 kom

Boja sjedala

Plava i boje slonovače

Boja naslona

orah

Okvir u boji

orah

Baza boja

orah

Bilješke u boji

Imajte na umu da se na online slikama artikala boje na vašem kućnom monitoru mogu razlikovati od originalnih boja.

Boja

orah

Vrsta okvira

okvir od 4 noge

Širina

44 cm

dubina

39 cm

Visina

92 cm

Širina sjedala

38 cm

Širina prednjeg sjedala

38 cm

Dubina sjedala

36 cm

Visina sjedala

50 cm

Maksimalna nosivost

90 kg

Visina naslona

92 cm

Navlaka za sjedalo

poliester

Vrsta drveta

orah

Vrsta drveta (botanička)

Juglans regia

Zemlja porijekla drvo

Italija

Izgled površine

matirano

KONTAKTIRAJTE NAS

    10 People watching this product now!
    SKU: 7607684455 Categories: , ,
    Članak br. 7607684455
    • Uz visoku kvalitetu izrade
    • Proizvedeno i ručno izrađeno u Italiji
    • Puno drvo s FSC® certifikatom
    • Dimenzije Š/D/V: cca 44/39/92 cm
    • Home affaire – Brend za klasično ugodan život

    Tapecirana stolica “Michaela” iz Home affairea privlači pažnju u vaša četiri zida. Impresionira svojom prekrasnom koricom u prugastom dizajnu i ima elegantan okvir s izgledom drveta. Svojim klasičnim stilom, blagovaonska stolica visoke kvalitete nudi različite mogućnosti kombiniranja. Po želji možete ga koristiti kao dodatak blagovaonskom stolu ili dodatnu garnituru za sjedenje u dnevnom boravku. Kako bismo vam pružili visoku razinu udobnosti, garnitura za sjedenje koja se lako kombinira opremljena je podstavom. Izrađen je od punog drva s FSC® certifikatom. Kvalitetna izrada i ručni rad: tapecirana stolica “Michaela” iz Home affaire.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI