Home affaire blagovaonski stol Botero širine 160-240 cm

Original price was: 1,130.00 €.Current price is: 459.00 €. sa PDV

Težina

49 kg

Informacije o marki

Grupa Tarocco Vaccari

Ploča stola u boji

orah

Stopala u boji

orah

Bilješke o boji

Imajte na umu da se na online slikama artikala boje na vašem kućnom monitoru mogu razlikovati od originalnih boja.

Broj nogu

4

Broj elemenata za proširenje

2

Karakteristike

Proširivi

Širina

160 cm

dubina

85 cm

Visina

80 cm

Maksimalna širina

240 cm

Maksimalna nosivost

20 kg

Visina do donjeg ruba stola

64 cm

Ploča stola od materijala

Djelomično puno drvo

Vrsta drveta

orah

Zemlja porijekla drvo

Italija

Upute za njegu

Može se obrisati vlažnom krpom

KONTAKTIRAJTE NAS

    17 People watching this product now!
    SKU: 3984211240 Categories: , ,
    Članak br. 3984211240

     

     

     

    • Uz visoku kvalitetu izrade
    • Proizvedeno i ručno izrađeno u Italiji
    • s produžnim pločama 40+40 cm
    • Noge od punog drveta
    • Dimenzije Š/D/V: cca 160-240/85/80 cm

     

     

     

    Blagovaonski stol na razvlačenje “Botero” tvrtke Home affaire klasičnog je dizajna. Ima ravan dizajnerski jezik s kvadratnim stopalima od punog drva, koje su elegantno zakrivljene u donjem dijelu. Zahvaljujući svom izražajnom drvenom izgledu, postavlja stilske akcente u vašoj blagovaonici. Robusna baza okvira u istom dizajnu pruža dodatnu stabilnost. Kako bi cijela vaša obitelj mogla naći mjesta, stolni namještaj opremljen je praktičnim izvlačnim pločama na uskim stranama, tako da se po potrebi može napraviti dugačak stol. Blagovaonski stol ručne izrade impresionira svojom visokokvalitetnom izradom. Izrađen je od drvnih materijala s FSC® certifikatom i ima površine koje se lako održavaju. Može se pojedinačno kombinirati sa stolicama: blagovaonski stol na razvlačenje “Botero” iz Home affaire.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI