Home affaire krevet od punog drveta “ERIK”, Made in Europe, puno drvo (bor), 90 cm x 200 cm

Original price was: 259.00 €.Current price is: 129.00 €. sa PDV

Težina

33 kg

Informacije o marki

Od 2001. Home affaire nas oduševljava namještajem za seoske kuće u koji se možete zaljubiti. Bilo da je moderan , romantičan ili naravno tradicionalan – teško da postoje granice vaše mašte kada je u pitanju prekrasan namještaj.

Vrsta madraca

bez madraca

Širok prostor za ležanje

90 cm

Duljina ležeće površine

200 cm

Širina

99 , 5 cm

duljina

213 cm

Visina

85 , 8 cm

Visina ležanja

42 , 8 cm

Razmak od tla

27 cm

Dodatne dimenzije

Ovaj krevet je prikladan za madrace dimenzija 90 x 200 x 17 cm

Materijal okvira kreveta

Čvrsto drvo

Materijal nožnog dijela

MDF

Materijal uzglavlja

MDF

Bilješka o materijalu

Oznaka FSC® dokazuje da kupnjom ovih proizvoda promičete uzorno gospodarenje šumama – u skladu sa strogim ekološkim , društvenim i ekonomskim standardima Forest Stewardship Council® – i čuvate šumske resurse.

Stopala u boji

bijela

Bilješke o boji

Imajte na umu da se na online slikama artikala boje na vašem kućnom monitoru mogu razlikovati od originalnih boja.

Napomena opseg isporuke

bez kutije za krevet bez tekstila

korisna informacija

Dubina ulaza za letvičasti okvir je 11 , 3 cm. Masivno drvo je 'živ' materijal koji se može malo promijeniti s jakim kolebanjima temperature i vlage. Namještaj od masivnog drva ni u kojem slučaju ne smije biti izložen izrazito suhom zraku centralnog grijanja , previsokim ili preniskim sobnim temperaturama ili jakoj vlazi.

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Europi

KONTAKTIRAJTE NAS

    20 People watching this product now!
    SKU: 1955206016 Categories: , ,
    Članak br. 1955206016
    • Krevet od punog drveta u stilu skandinavske seoske kuće
    • Dijelovi za glavu i stopala dizajnirani u izgledu ukrasne kazete
    • Izrađena od punog bora u kombinaciji s medijapanom
    • U stilu klasične seoske kuće
    • Odgovarajuća kutija za krevet pod OTTO artiklom br. 74883282 može se naručiti zasebno

    Prekrasan krevet za vaš dom

    Odmorite se i osjećate se dobro – to je jednostavno s ovim udobnim krevetom “Erik” iz Home affairea . Zahvaljujući povišenoj površini za ležanje, prostor se može koristiti za kompaktne opcije za pohranu. Materijali za montažu su uključeni, tako da nema potrebe ići u trgovinu hardverom.

    Izrađen od certificiranog drva

    Borova šuma svojim karakterističnim izgledom unosi štih ugode u prostoriju . Oznaka FSC® dokazuje da korišteno drvo dolazi iz šuma kojima se gospodari na uzoran način prema strogim ekološkim, društvenim i ekonomskim standardima. To znači, na primjer: očuvanje bioraznolikosti, a ne prekomjerno iskorištavanje.

    Skandinavski životni stil – savjeti za vaš namještaj

    Šume nadahnjuju skandinavski životni stil i unose prirodnu atmosferu u sobu. Prirodni štih u prostoriji možete naglasiti vrstama drva poput bora, smreke ili breze te tkaninama poput lana i pamuka. Proizvod je dio serije Erik. Uz njega se lako mogu kombinirati i ostali artikli iz serije.

    Pretvorite spavaću sobu u svoje novo omiljeno mjesto – uz krevet “Erik” iz Home affairea.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI