KREVET MID.YOU HOUSE u bijeloj boji 208/106/190 cm

Original price was: 219.00 €.Current price is: 149.00 €. sa PDV

Težina

54 kg

Opće informacije

Širina/Visina/Dubina: 208/106/190 cm Boja bijela

Prednosti proizvoda

Certifikati/oznake ispitivanja: FSC MIX Dodaci uključeni: ljestve , okvir od letvica Nije uključeno: madrac

Tehnički detalji

Težina cca: 44 kg Maksimalna nosivost cca: 80 kg Mogućnost kompilacije: može se montirati lijevo , može se montirati desno Maks. debljina za madrac cca.: 15 cm Ukupna duljina cca: 208 cm Ukupna širina cca: 106 cm Ukupna visina cca: 190 cm Maksimalna nosivost po spavaćoj površini cca: 80 kg

Informacije za kupce

Otpremnica za krajnje kupce: rastavljeno Upute za montažu za krajnje kupce: jednostavna montaža Upute za njegu: čistiti mekom četkom

Značajke proizvoda

Prikladno za djecu od: 6 godina(a) Upozorenje: Mora se pričvrstiti na zid

Noge

Boja bijela Oblik stopala: kvadrat podesivo: ne

Prostor za ležanje

Širina cca: 90 cm Duljina cca: 200 cm

Materijal

Pravo drvo: puno Materijal: drvo Vrsta drveta: bor Kvaliteta drva: pravo drvo Površina: lakirana

okvir od letvica

Materijal: drvo Površina: prirodna Boja: prirodne boje Vrsta drveta: bor Kvaliteta drva: pravo drvo Pravo drvo: puno Broj traka: 15 Nosivost cca: 80 kg

KONTAKTIRAJTE NAS

    15 People watching this product now!
    SKU: 2569000601 Categories: , ,
    Članak br. 2569000601

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI