LeGer Home by Lena Gercke blagovaonski stol Charlotta, dostupan u 3 širine

189.00  sa PDV

Težina

80 kg

Informacije o marki

Dom nije samo dom , dom je mjesto gdje se život odvija. Cilj Lene Gercke je svakom domu pružiti toplinu i udobnost te život unutar vlastita četiri zida učiniti modernim. LeGer Home nudi jedinstven izbor umjetničkih i bezvremenskih dizajna , s prirodnim , organskim i purističkim utjecajima. Ekskluzivni interijeri i posebni dodaci za dom čine vaš dom inspirativnim mjestom za obitelj i prijatelje.

Bilješke u boji

Budući da je prirodni proizvod , moguće su varijacije u boji.

Širina

220 cm

dubina

100 cm

Visina

76 cm

Ploča stola debljine

2 , 5 cm

Ploča stola od materijala

MDF puno drvo

Bilješka o materijalu

Oznaka FSC® dokazuje da kupnjom ovih proizvoda promičete uzorno gospodarenje šumama – u skladu sa strogim ekološkim , društvenim i ekonomskim standardima Forest Stewardship Council® – i čuvate šumske resurse.

KONTAKTIRAJTE NAS

    18 People watching this product now!
    SKU: 6964946129 Categories: , ,
    Članak br. 6964946129
    • LeGer Home: Inspirativan, moderan život
    • U 3 širine
    • Visoka kvaliteta
    • Djelomično čvrsta
    • Jednostavna njega

     

     

     

     

     

    Profinjen dizajn u kombinaciji s visokokvalitetnom izradom: to je ono što vam nudi bezvremenski blagovaonski stol “Charlotta” LeGer Home by Lena Gercke. Namještaj za blagovaonicu izrađen je od djelomično punog jasenovog drva s FSC® certifikatom. Široke, nagnute noge stola posebno privlače pažnju. Dostupan u nekoliko širina, stol se može individualno prilagoditi vašem domu. Nudi vam dovoljno prostora za ugodnu večeru s obitelji i prijateljima. Zahvaljujući površinama koje se lako održavaju, čistite ga udobno i jednostavno. Naglašava domaći ambijent u vašoj blagovaonici: bezvremenski blagovaonski stol “Charlotta” iz LeGer Home by Lena Gercke.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI