Letvičasti okvir 120/200 cm

Original price was: 224.00 €.Current price is: 109.00 €. sa PDV

Težina

17 kg

Opće informacije

Površina za ležanje: 120/200 cm

Certifikati i ispitne oznake

Certifikati/testne oznake: Proizvedeno u Austriji

Tehnički detalji

Nosivost cca: 130 kg Visina cca: 8 cm Broj traka: 42 Broj trakica s trio kapicama: 28 Podesive zone: srednja zona

Informacije za kupce

Otpremnica za krajnje kupce: montirano Upute za montažu za krajnje kupce: izuzetno jednostavna montaža Upute za njegu: brisati vlažnom krpom

Okvir materijala

Vrsta drveta: breza Kvaliteta drva: pravo drvo Pravo drvo: puno Materijal: drvo Površina: prirodna Boja: Boja breze

KONTAKTIRAJTE NAS

    12 People watching this product now!
    SKU: 0106000208 Categories: ,
    Članak br. 0106000208

    Letvičasti okvir s trio kapama: jednostavno mirno spavajte!

    Možete uživati ​​u mirnim noćima na ovom okviru od letvica (površina za ležanje: približno 120 x 200 cm): zahvaljujući  42 opružne drvene letvice  zajamčena vam je najbolja udobnost. 28 letvica opremljeno je dodatnim  trio čepovima  , koji vam daju izvrstan osjećaj ležanja. Vaša prednost: Tvrdoća srednje zone može se fleksibilno podešavati. To znači da se okvir od letvica u potpunosti prilagođava vašim potrebama. Osim toga, pomični položaj prepona osigurava dobro prilagođavanje tijelu. Izrađen od  čvrste breze  , robusni okvir sa središnjim remenom nudi izdržljivost i stabilnost. Ovaj letvičasti okvir osigurava zdrav san i dobar početak dana!

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI