LG kombinacija hladnjak/zamrzivač GBP62PZNCC1, 203 cm visine, 59,5 cm širine

Original price was: 649.00 €.Current price is: 579.00 €. sa PDV

Težina 79 kg
Prednja strana u boji

u boji nehrđajućeg čelika

Bočne stranice u boji

srebrne boje

Namještaj

NoFrost u graničniku
vrata odjeljka zamrzivača može se promijeniti servisom proizvođača, uz naplatu

Vrhunske karakteristike

Express Cooling
Express Freeze
FRESH Converter
Fresh Zone+
Smart Diagnosis™
Smart Inverter Compressor
Total NoFrost iz LG
multiAirflow sustava

Dodatne prednosti

• Fresh Converter™: odjeljak koji omogućuje individualno podešavanje temperature za različite namirnice pomoću kliznog prekidača.
• Tehnologija Total No-Frost: Posebna cirkulacija zraka smanjuje vlagu u odjeljku zamrzivača i odmrzavanje više nije potrebno.
• multiAirflow sustav: Ravnomjerna raspodjela zraka unutar hladnjaka održava hranu dulje svježom – topla hrana se još brže hladi.

Ime modela

GBP62PZNCC1

godišnja potrošnja energije

172 kWh

Kapacitet zamrzavanja 24 sata

10 kg

Klimatska klasa

SN-T

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

277 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

107 litara

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Emisije buke u zraku

35 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

C (A do G)

Signal upozorenja

otvorena vrata

Broj skladišnih prostora

4

Broj polica na vratima

4

Broj ladica hladnjaka

2

Police za materijal

Sigurnosno staklo

Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka

Funkcija brzog hlađenja
, hlađenje cirkulacijom zraka

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

Svježi pretvarač
FreshZone

Broj ladica zamrzivača

3

Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje

Funkcija brzog zamrzavanja

Visina

203 cm

Širina

59,5 cm

dubina

67,5 cm

brend

LG

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

C

Na zalihi

15 People watching this product now!
SKU: 3517046764 Kategorije: ,
LG
Članak br. 3517046764
  • Ukupna korisna zapremina: 384 l
  • No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
  • Nove značajke: FRESHConverter™ & Fresh Zone
  • Multi-Airflow: inovativna cirkulacija zraka kroz unutrašnjost
  • LINEARCooling™: LG-eva najpreciznija kontrola temperature

Razmazite svoja osjetila uz NatureFRESH®

Razmazite svoja osjetila uz NatureFRESH®

Uživajte u svježoj hrani. Razmazite svoja osjetila slasnim iskustvom okusa.

Održavajte svoju hranu dulje svježom

LG-jev pametni inverterski kompresor dulje čuva izgled i okus svježih proizvoda smanjujući temperaturne oscilacije u odjeljku hladnjaka.  

Do 32%* brže i ravnomjernije hlađenje

Do 32%* brže i ravnomjernije hlađenje

Zahvaljujući dodatnom ventilacijskom otvoru na vrhu prednjeg dijela, cijeli se hladnjak hladi puno brže i ravnomjernije. To znači da hrana dulje ostaje svježa.

Optimalna temperatura za različite namirnice

Optimalna temperatura za različite namirnice

FRESHConverter ® osigurava optimalne uvjete za vaše meso, ribu ili povrće.

Minimalni razvoj buke

Minimalni razvoj buke

Pametni inverterski kompresor radi uz razinu buke od niskih 35 dB. Za glatki rad koji jedva primjećujete.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.