LG kombinacija hladnjaka i zamrzivača serije 6 GBP62PZNAC, 203,0 cm visine, 59,5 cm širine

Original price was: 1,049.00 €.Current price is: 636.65 €. sa PDV

Težina 103 kg
Prednja strana u boji

Platinasto srebro

Bočne stranice u boji

srebrne boje

Vrhunske karakteristike

Zamrzivač s 4 zvjezdice
Fresh Converter™
FreshZone
Inverter Linear Compressor™
LED unutarnja rasvjeta
LINEAR Cooling™ + DoorCooling+™
sigurnosno staklo
Funkcija Superfreeze
Funkcija Supercooling
Total NoFrost iz LG
multiAirflow sustava

Ime modela

GBP62PZNAC

godišnja potrošnja energije

110 kWh

Kapacitet zamrzavanja 24 sata

12 kg

Klimatska klasa

SN-T

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

277 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

107 litara

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Emisije buke u zraku

35 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A (A do G)

Broj skladišnih prostora

4

Broj polica podesivih po visini

3

Broj polica na vratima

4

Broj ladica hladnjaka

2

Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka

Automatsko odmrzavanje,
funkcija brzog hlađenja ,
hlađenje cirkulacijom zraka

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

Svježi pretvarač
FreshZone

Broj temperaturnih zona

2

Broj ladica zamrzivača

3

Visina

203,0 cm

Širina

59,5 cm

dubina

67,5 cm

brend

LG

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

20 People watching this product now!
SKU: 2842745478 Kategorije: ,
Članak br. 2842745478
  • Ukupna neto korisna zapremina: 384 l
  • Total No Frost (nikad više odmrzavanje)
  • FRESHConverter, FreshZone
  • DoorCooling+
  • LINEARNO hlađenje

 

 

 

 

»GBP62PZNAC« je samostojeća kombinacija hladnjaka i zamrzivača tvrtke LG i impresionira svojom visokom funkcionalnošću i razredom energetske učinkovitosti A (ljestvica razreda energetske učinkovitosti od A do G). Inverter Linear Compressor™ osigurava da je uređaj vrlo tih uz radnu buku od samo 35 dB. Uređaj dimenzija 59,5 x 203 x 67,5 cm (Š/V/D) nudi obilje prostora sa svojim volumenom zamrzivača od 107 l i volumenom hladnjaka od 277 l. Redovito odmrzavanje je stvar prošlosti s funkcijom Total NoFrost – stvaranje kondenzacije i leda na odjeljcima hladnjaka i zamrzivača pouzdano je spriječeno i uređaj nikada više ne treba odleđivati. Za optimalno skladištenje mesa, ribe, voća i povrća, FreshZone ladica stvara stalan raspon temperature od cca 2-5 °C. Dostupne su i tri ladice zamrzivača za pohranu vaših kupnji. Temperatura u uređaju prikazuje se na zaslonu ugrađenom unutra. U kombinaciji hladnjaka i zamrzivača ima dovoljno mjesta za hranu na četiri police od sigurnosnog stakla, od kojih su tri podesive po visini. Hrana je brzo pri ruci na četiri police na vratima. Temperatura u kombinaciji hladnjaka i zamrzivača održava se na istoj razini uz MultiAirflow sustav bez ikakvih razlika između različitih razina. Hrana se može posebno brzo ohladiti i zamrznuti pomoću funkcije super zamrzavanja. Ako dođe do kvara, kombinacija hladnjaka i zamrzivača upozorava vas zvučnim signalom upozorenja. Također dobivate savršenu jasnoću zahvaljujući LED unutarnjem osvjetljenju. Za one koji traže kombinaciju hladnjaka i zamrzivača, “GBP62PZNAC” iz LG-a je dobar izbor.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.