LG perilica-sušilica V7WD107H2E, 10,5 kg, 7 kg, 1400 o/min, TurboWash® – Pranje u samo 39 minuta

529.00  sa PDV

Težina 73 kg
tip dizajna

Prednji utovarivač

Boja

bijela

Vrhunske karakteristike

Inverter Direct Drive™
TurboWash™ 360

Dodatne prednosti

AI DD™: Inteligentno prepoznavanje vlakana za 18% veću zaštitu tkiva
Pokretač od nehrđajućeg čelika: Higijenski, izdržljiv i bez promjene boje
Inverter DirectDrive™: Energetski učinkovit, dugotrajan i tih motor s 10-godišnjim jamstvom
Para: Dubinsko čišćenje parom s poseban program kao što je AllergyCare
ThinQ®: umreženi budući ugrađeni
TurboWash™ 360°: 4 mlaznice za brže i nježnije pranje u samo 39 minuta (polovično punjenje)

Ime modela

V7WD107H2E

Emisije buke u zraku

71 dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

A

Nazivni kapacitet

7 kg

Nazivni kapacitet (pranje)

10,5 kg

Nazivni kapacitet brzine centrifuge (pranje)

1400 okretaja u minuti

Ciklus pranja klase energetske učinkovitosti (vaga)

A (A do G)

Klasa energetske učinkovitosti ciklus pranja i sušenja (vaga)

E (A do G)

Napomena o narudžbi

Perilice-sušilice rublja tvornički se testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

programa

Osobe koje pate od alergija (pranje + para)
Funkcija pare
Eco 40-60
Osjetljivo
Kuhanje/Pamuk
Kratko
Nježno/Vuna
Sportska odjeća Osvježavanje
parom Sušenje Turbo pranje Predpranje Vuna

Sustav zaštite od vode

Aqua Lock sustav pune zaštite od vode

Dodatne funkcije

Funkcija dopunjavanja roditeljskog nadzora
omogućena u aplikaciji

Visina

85 cm

Širina

60 cm

dubina

62 cm

brend

LG

Nema na zalihi

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

 

Članak br. 8831441451

 

  • Inverter DirectDrive™
  • AI DD™: Inteligentno prepoznavanje vlakana za 18% veću zaštitu tkanine
  • Para: Dubinsko čišćenje parom s posebnim programom kao što je AllergyCare
  • ThinQ®: ugrađena povezana budućnost
  • Vozač od nehrđajućeg čelika: Higijenski, izdržljiv i bez promjene boje

 

 

Inteligentna njega s 18% većom zaštitom vlakana

AI DD® temelji se na opsežnim podacima o cjelokupnom iskustvu pranja i odabire savršeni ciklus pranja koji optimalno štiti vaše rublje.

*Testirao Intertek u studenom 2019. Ciklus pranja pamuka s 2 kg donjeg rublja u usporedbi s konvencionalnim ciklusom pranja pamuka tvrtke LG (F4V9BWP2W u odnosu na FY10SD4). Rezultati mogu varirati ovisno o tekstilu i uvjetima okoline. *AI DD dostupan je za tri programa pranja (Pamuk, Mix, Easy Care).

Što je AI DD®?

AI DD® ne samo da prepoznaje težinu rublja, već i osjetljivost tkanine te samostalno odabire optimalni ciklus pranja za dotičnu tkaninu.

Perilica i sušilica rublja u jednom

LG kombinirana perilica i sušilica još je jedan uređaj opremljen našim vodećim tehnologijama. Štedi prostor u domu i stvara više prostora za vašu obitelj.

Više slobodnog vremena uštedom vremena za pranje rublja

Uz LG perilicu i sušilicu rublja možete jednostavno provesti više vremena sa svojom obitelji.

*Testirao Intertek u srpnju 2019., opcija TurboWash59+Dry s 4 kg miješanog rublja.

Više vremena za uživanje u životu

TurboWash® tehnologija čisti vašu odjeću u 59 minuta. Provedite manje vremena perući rublje, a više vremena živeći svoj život!

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.