Linea Natura KAFE STOL masiv divlji hrast pravokutni hrast u boji 110/70/47,5 cm

Original price was: 394.00 €.Current price is: 229.00 €. sa PDV

Težina 44 kg
Opće informacije

Duljina/širina/visina: 110/70/47,5 cm
Boja: u boji hrasta

Prednosti proizvoda

Dodaci uključeni: ladica
Posebnosti: skladišni prostor

Tehnički detalji

Razmak nogu na dužoj strani: 94 cm
Razmak nogu s prednje strane: 54 cm
Maksimalna nosivost cca: 30 kg

Materijal

Materijal: drvo
Vrsta drveta: divlji hrast
Kvaliteta drva: pravo drvo
Pravo drvo: puno
Površina: nauljena

ploča stola

Broj ploča stola: 1
Debljina materijala cca: 20 mm
Oblik: pravokutni

Noge

Širina cca: 8 cm
Dubina cca: 8 cm
Broj nogu: 4
Oblik nogu: kvadrat

ladice

Može se zaključati: Ne
Broj ladica: 2

KONTAKTIRAJTE NAS

    11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
    SKU: 2730002401 Kategorije: , ,
    Članak br. 2730002401

    Upečatljiv stolić od divljeg hrasta s kotačićima i ladicama

    Tri pojma točno opisuju ovaj visokokvalitetni stolić od divljeg hrasta s kotačićima: hrast, masivan, prirodan. Namještaj s nauljenom površinom izrađen je od pravog drva, što mu daje ogromnu robusnost. Tome je pridodano prirodno zrno koje ističe individualni karakter. Ako više volite jasno definiran rustikalni izgled, ovaj stol će vam se sigurno svidjeti.

    Ispod ploče stola dimenzija približno 110 x 70 cm (D x Š), gdje ima prostora za piće i grickalice, nalazi se dodatni prostor za odlaganje TV magazina i novina. Osim toga, 2 ladice nude prostor za pohranu daljinskog upravljača i ostalih dodataka. Zahvaljujući 4 podna kotačića od tvrde plastike, svog četveronožnog prijatelja možete lako dovesti u željeni položaj ispred sofe. Opremite se ukusno i inteligentno s ovim stolićem za kavu od divljeg hrasta na kotačićima!

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI