Livetastic BLAGOVAONSKI STOL puno drvo 200/90/75 cm

Original price was: 719.00 €.Current price is: 349.00 €. sa PDV

Težina

81 kg

Opće informacije

Dubina: 200 cm Boja: divlji hrast

Prednosti proizvoda

Pribor uključen: ploča za umetanje ( razvlačenje ) Posebnosti: na razvlačenje

Tehnički detalji

Broj osoba: 10 Visina donjeg ruba stola cca: 60 cm Maksimalna nosivost cca: 90 kg Sustav produžetka: leptir nastavak Razmak nogu duž strane: 182-232 cm Razmak nogu s prednje strane: 82 cm Područje upotrebe: U zatvorenom

Informacije za kupce

Otpremnica za krajnje kupce: rastavljeno Upute za montažu za krajnje kupce: jednostavna montaža Upute za njegu: obrisati suhom , očistiti odgovarajućim sredstvom za njegu , obrisati vlažnom krpom

Materijal stola

Materijal: drvo Kvaliteta drva: pravo drvo Vrsta drveta: divlji hrast Pravo drvo: puno drvo Površina: nauljena

ploča stola

Maksimalna nosivost cca: 90 kg Broj nastavaka: 1 Duljina nastavka: 50 cm Aufdoppelung Rand ca.: 20 mm Debljina materijala cca: 20 mm Oblik: pravokutni Može se izvući pomoću: sklopivog umetka Maks. Duljina: 250 cm

Noge

Boja: divlji hrast Širina cca: 8 , 5 cm Visina cca: 70 , 5 cm Dubina cca: 8 , 5 cm Broj nogu: 4 Oblik nogu: kvadrat

KONTAKTIRAJTE NAS

    14 People watching this product now!
    SKU: 1242000908 Categories: , ,
    Članak br. 1242000908

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI