MCA dnevni blagovaonski stol Wroclaw, stol od punog drva na razvlačenje

Original price was: 380.00 €.Current price is: 119.00 €. sa PDV

Težina 25 kg
Model

Bresalau

Informacije o marki

MCA LIVING

Ploča stola u boji

divlji hrast

Širina

80 cm

dubina

80 cm

Visina

76 cm

Maksimalna širina

140 cm

Širina minimalna

80 cm

Maksimalna visina

76 cm

Maksimalna nosivost

50 kg

Visina do donjeg ruba stola

74 cm

Ploča stola debljine

2 cm

Ploča stola od materijala

Puno drvo s FSC® certifikatom

Puno drvo

Da

Vrsta drveta

divlji hrast

Sastav materijala

100% puno drvo

korisna informacija

Proširivo do 140 cm
FSC®-certificirano puno drvo
Nauljeni stol od punog drva
S 2 produžne ploče širine 80 i duljine 30 cm
Pune noge stola 45×45 mm
Debljina ploče stola 2 cm

KONTAKTIRAJTE NAS

    16 People watching this product now!
    SKU: 4168223815 Categories: , ,
    Članak br. 4168223815
    • Stol od masivnog drva u uljanom srcu bukve
    • Debljina ploče stola 2 cm
    • Pune noge stola 45×45 mm
    • S 2 tanjura na kopču širine 80 i duljine 30 cm
    • Proširivo do 140 cm

     

     

     

     

    Proširivi blagovaonski stol “Breslau” tvrtke MCA Direkt elegantan je dodatak vašoj blagovaonici. Masivni stol izrađen je od bukove srži čije su površine dodatno nauljene. Čvrste noge stola skladno zaokružuju izgled. Što se tiče kvalitete, namještaj za blagovaonice izrađen je od FSC®-certificiranog drva koje dolazi iz održivog šumarstva. Stol se može razvući do 140 cm zahvaljujući produžnim pločama. To vam daje dovoljno prostora za rad ili obrok zajedno s obitelji i prijateljima. Zahvaljujući bezvremenskom izgledu, možete ga izvrsno uklopiti u različite interijere. Dodaje stilski naglasak vašem domu: proširivi blagovaonski stol “Breslau” tvrtke MCA Direkt.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI