MID.YOU VISOKA KOMODA Sonoma hrast

Original price was: 300.00 €.Current price is: 120.00 €. sa PDV

Težina 51 kg
Opće informacije

Širina/Visina/Dubina: 101,5/139/40 cm
Boja: sonoma hrast

Stopala

Vrsta drveta: hrast
Kvaliteta drva: pravo drvo
Materijal: drvo
Oblik stopala: stožast

Materijal

Materijal: drvo, staklo
Kvaliteta drveta: replika
Replika: ravna prešana ploča, MDF
Površina: folija
Glasart: ESG

Vrata

Boja: sonoma hrast
Broj vrata: 2
Vrsta vrata: okretna vrata

Ručka

Materijal: plastika
Vrsta ručki: ručka
Boja: sonoma hrast

Police

Broj podesivih polica: 2
Maksimalna nosivost po podu cca: 3-5 kg
Ukupan broj polica: 4
Vrsta polica: podesive
Materijal: drvo, staklo

KONTAKTIRAJTE NAS

    17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
    SKU: 2478055306 Kategorije: , ,
    Članak br. 2478055306

    Visoka ploča s izgledom pruća u boji hrasta: opušten život

    Ova visoka ploča s izgledom pruća u boji hrasta unosi ležernost u vaša četiri zida. Namještaj impresionira svojim dizajnom od sonoma hrasta koji donosi dašak prirodnosti i ugode. U međuvremenu, ukusne prednje strane posebno privlače pažnju. Stožaste noge izrađene od pravog drva osiguravaju stabilnost i lakoću . 

    Ideja za opremanje dimenzija približno 102 x 139 x 40 cm (Š x V x D) također donosi bodove u pogledu prostora za pohranu : svoje stvari možete uredno pohraniti na 4 police. U odjeljcima iza staklenih vrata mogu se smjestiti ukrasni predmeti kao što su okviri za slike, knjige i drugo. 2 ladice pružaju dodatne mogućnosti za pohranu . S takvom visokom pločom s izgledom pruća u boji hrasta, unutarnji snovi u boho stilu postaju stvarnost! 

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI