










920.00 € Izvorna cijena bila je: 920.00 €.534.65 €Trenutna cijena je: 534.65 €. sa PDV
Težina | 38 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
CircoTherm |
Funkcija čišćenja |
Hidrolitički |
upravljanje |
elektronski |
Boja |
Crna |
Naziv modela |
B2CCJ7BK3 |
Potrošnja energije konvencionalnog rada u kWh |
0,94 kWh |
Potrošnja energije topli zrak ili cirkulirajući zrak u kWh |
0,69 kWh |
Broj komora za kuhanje |
1 |
Izvor topline po komori za kuhanje |
Električni |
Volumen pećnice po komori za kuhanje |
71 litara |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A+ (A+++ do D) |
Vrste grijanja |
Prženje na zraku |
Kontrole |
LED kontrola na dodir |
Kontrola temperature |
30 °C – 275 °C |
Prikaz |
LED zaslon |
Vrsta vrata |
staklena vrata |
Zaštitne funkcije |
Trostruko ostakljenje vrata |
Samočišćenje |
Samočišćenje pirolizom |
Vrsta unutarnje rasvjete |
Halogena svjetiljka |
Uključena dodatna oprema |
1 x zračna posuda za prženje i grill |
Visina |
59,5 cm |
Širina |
59,4 cm |
dubina |
54,8 cm |
Maksimalna visina niše |
59,5 cm |
Minimalna visina niše |
58,5 cm |
Maksimalna širina niše |
56,8 cm |
Minimalna širina niše |
56 cm |
Dubina niše |
55 cm |
Napetost |
220-240 V |
Osiguranje |
16 A |
Vrijednost veze |
3,6 kW |
Duljina priključnog kabela |
1,2 m |
brend |
Neff |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Razred energetske učinkovitosti: A+ (A do G)
- Broj vrsta grijanja: 7
- Piroliza i EasyClean: optimalni duo za temeljito ili brzo čišćenje između
- CircoTherm®: jedinstveni sustav vrućeg zraka koji vam omogućuje pečenje na do tri razine istovremeno
- Funkcija AirFry – zdravija alternativa fritezi
Ovako vas prženje čini sretnima!
Hrskavo izvana, mekano iznutra, zdravo naokolo! S funkcijom Air Fry možete pripremati svoja omiljena jela koristeći djelić ulja koje inače koristite. Pomfrit i pileća krilca postaju čisti užitak. Priloženi pladanj za pečenje Air Fry također se može koristiti u kombinaciji s drugim funkcijama grijanja za pripremu sočnih jela s roštilja tijekom cijele godine.
Pirolitičko samočišćenje uz EasyClean
Piroliza je svakako jedna od najtemeljitijih i najboljih ideja za čišćenje pećnice. Piroliza razgrađuje ostatke od pečenja, prženja i roštiljanja u pepeo na visokim temperaturama do 500°C. Samo ga izbriši, gotovo! Osim toga, svaka nova pećnica za pirolizu opremljena je NEFF EasyClean pomoćnim sredstvom za čišćenje koje štedi energiju – za brzo i jednostavno čišćenje pećnice između.
Kontrolirajte svoju pećnicu dodirom prsta.
Uz jednostavno LED upravljanje na dodir, možete jednostavno podesiti načine grijanja, temperaturu i dodatne funkcije samo dodirom. Sve funkcije pećnice prikazane su na zaslonu, što olakšava upravljanje i postavljanje savršenih uvjeta kuhanja za vaša jela. Uživajte u pogodnosti da imate sve značajke koje trebate na dohvat ruke. A najbolji dio? Površina se lako čisti, pa je održavanje pećnice jednostavno.
Čak i kuhanje na do tri rešetke.
Želite li ispeći tri pladnja ukusnih kolačića odjednom? Nema problema s CircoTherm®. Iznimno brz protok zraka ravnomjerno raspoređuje toplinu po cijeloj pećnici. Možete čak ispeći sočno pečenje i ukusan crumble od jabuka u isto vrijeme. CircoTherm® se brine za sve kako biste se vi mogli brinuti za svoje goste.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.