NEFF potpuno ugradbena perilica posuđa S155EBX16E s otvorenim suhim

Izvorna cijena bila je: 1,069.00 €.Trenutna cijena je: 721.50 €. sa PDV

Težina 49 kg
Glavne značajke

Aqua-Stop
AquaSensor
Chef 70°C
pomoćnik za doziranje
InfoLight

Vrsta instalacije

potpuno integriran

Materijal unutarnjeg poda

nehrđajući čelik

Naziv modela

S155EBX16E

Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja

13

Emisije buke u zraku

42 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

B

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A do G)

Broj programa

6

Programi

Auto 45-65 °C
Chef 70 °C
Classic 60 °C
Eco 50 °C
Favorit
Glass 40 °C

Vrsta držača za pribor za jelo

Košara za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

Preostalo
vrijeme za predodabir vremena početka

Košara za posuđe s opremom

Sustav košara Flex 1 može se naknadno ugraditi

Minimalna visina ugradnje

81,5 cm

Maksimalna visina ugradnje

87,5 cm

Visina

82 cm

Širina

60 cm

dubina

55 cm

Vrata dubine uređaja otvorena

115 cm

Duljina odvodnog crijeva

1,9 m

Duljina dovodnog crijeva

1,65 m

Napetost

220-240 V

Osiguranje

10 A

brend

Neff

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj artikla 8829731915
  • Buka pri radu: 42
  • Info svjetlo
  • Preuzimanje programa: veća fleksibilnost uz dodatne programe pranja posuđa
  • Kuhar 70°C
  • S Aquasensorom

 

N 50 – Potpuno ugradbena perilica posuđa – 60 cm

 

 

Flex 1 sustav košara – može se naknadno ugraditi na 3. razinu.
Naš sustav košara Flex 1 ima dva fleksibilna elementa u gornjoj i donjoj košari za lakše punjenje, čak i s velikim posuđem ili loncima. Pribor za jelo, kuhinjski pribor i oštre noževe možete staviti u ladicu za pribor za jelo Flex ili se odlučiti za opcionalnu treću košaru Flex s kliznim elementom za dodatne male šalice i zdjele. Više bočne ploče u donjoj košari pružaju sigurnu potporu za visoke predmete poput dasaka za rezanje.

 

 

 

Otvoreno na suhom.

Otvoreno na suhom.
Otvaranje vrata, čekanje i pražnjenje – to je stvar prošlosti. S Open Dry funkcijom, vrata perilice posuđa se automatski otvaraju tijekom faze sušenja, omogućujući blistavo čistom posuđu da se ohladi. Prednost? Očita je: Čisto, suho i više ne vruće posuđe za brzo punjenje ili postavljanje stola.

 

 

 

 

 

Info Light – prijeđite na stvar!
Jeste li ikada prije doživjeli ovo? Otvorite svoju potpuno integriranu perilicu posuđa i otkrijete da još uvijek radi? S NEFF-ovim potpuno integriranim perilicama posuđa to je stvar prošlosti. Dok uređaj radi, LED svjetlo se projicira na pod kuhinje. Gasi se tek kada je ciklus pranja završen. Jednostavno je: Kada je svjetlo ugašeno, možete nešto poduzeti.

 

 

 

 

 

Veća fleksibilnost s dodatnim programima za preuzimanje.
Iskoristite programe svoje perilice posuđa odabirom onog koji najbolje odgovara svakom punjenju. Preuzmite dodatne programe perilice posuđa putem aplikacije Home Connect i odaberite idealan program za svoje promjenjive potrebe.

 

 

 

 

Tvrdokorna prljavština? Uklonite je spužvom.

Tvrdokorna prljavština? Uklonite je spužvom.
Neke perilice posuđa jednostavno su preopterećene zagorenim i pečenim ostacima hrane. To nije slučaj s programom Chef 70°C: Iznimno visoka temperatura i snažan mlaz uklanjaju čak i najtvrdokornije ostatke iz lonaca, tava, posuda za pečenje i posuđa. Tako da možete biti kreativni s drugim stvarima.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI