











803.00 € Izvorna cijena bila je: 803.00 €.517.65 €Trenutna cijena je: 517.65 €. sa PDV
Težina | 45 kg |
---|---|
Glavne značajke |
Aqua-Stop |
Vrsta instalacije |
potpuno integriran |
Materijal unutarnjeg poda |
nehrđajući čelik |
Naziv modela |
S275EAX16E |
Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja |
13 |
Emisije buke u zraku |
42 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
A (A do G) |
Broj programa |
6 |
Programi |
Auto 45-65 °C |
Vrsta držača za pribor za jelo |
Košara za pribor za jelo |
Kontrolni zaslon |
Preostalo |
Košara za posuđe s opremom |
Flex 1 sustav košara |
Minimalna visina niše |
86,5 cm |
Maksimalna visina |
92,5 cm |
Visina |
87 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
55 cm |
Vrata dubine uređaja otvorena |
120 cm |
Duljina odvodnog crijeva |
1,9 m |
Duljina dovodnog crijeva |
1,65 m |
Napetost |
220-240 V |
Osiguranje |
10 A |
Vrijednost veze |
2,4 kW |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Neff |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Buka pri radu: 42
- Open Dry: automatsko otvaranje vrata tijekom faze sušenja za još suše posuđe
- Preuzimanje programa: veća fleksibilnost uz dodatne programe pranja posuđa
- S Vario šarkom
- S Gap svjetlom
Otvorite suho.
Otvaranje vrata, čekanje i pražnjenje – to je stvar prošlosti. S Open Dry funkcijom, vrata perilice posuđa se automatski otvaraju tijekom faze sušenja, omogućujući blistavo čistom posuđu da se ohladi. Prednost? Očita je: Čisto, suho i više ne vruće posuđe za brzo punjenje ili postavljanje stola.
Svjetla upaljena? Perilica posuđa radi! Ne može biti jednostavnije.
Niste sigurni je li vaša perilica posuđa aktivna? Ako je lampica za prekid upaljena, vaša perilica posuđa je uključena. A ako otvorite vrata i pauzirate ciklus pranja, lampica će početi treptati. Zato se usredotočite na zabavu i zaboravite što vaša perilica posuđa radi.
Komplicirana instalacija? Nema problema!
Vario šarka nudi svestrane mogućnosti ugradnje, na primjer za niske visine podnožja ili visoke instalacije. Kada se vrata otvore, šarka podiže prednju ploču tako da se slobodno otvara i ne dolazi u kontakt s podnožjem ispod. Tako više ne morate praviti kompromise u dizajnu svoje kuhinje.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.